1.

تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران

صفحه 1-9
زهرا جبل عاملی فروشانی؛ علیرضا یوسفی؛ یحیی قائدی؛ نرگس کشتی آرای

2.

مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی

صفحه 10-21
محمد امین فرهادی پور؛ عفت عباسی؛ سمیرا کریم زایی

3.

بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانش‌آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی

صفحه 22-32
صفیه مفیدی؛ علی اصغر بیانی

4.

ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران

صفحه 33-46
زهره باقرزاده؛ علیرضا عصاره

5.

اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش‌آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391

صفحه 47-54
سعید ویسی کهره؛ صدف ایمانی؛ رسول کردنوقابی؛ مسلم ویسی پور؛ هادی طهماسیان؛ عباس ربیعی مصباح

6.

آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسه‌ای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایه‌ی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا

صفحه 55-74
مهدی ایزدی؛ ابراهیم ریحانی؛ غلامعلی احمدی

7.

بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی

صفحه 75-89
فریده نوری؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ زهره سعادتمند

8.

مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی

صفحه 90-103
مسعود خفته دل؛ اسد ادیب نیا؛ یحیی مهاجر

9.

چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب‌های درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91

صفحه 104-116
محمد نوریان؛ صدیقه سالم

10.

مقایسه کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

صفحه 117-127
اشرف السادات شکرباغانی

11.

تأثیر برنامه‌های درسی اوقات فراغت بر مهارت‌های فراغتی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد

صفحه 128-141
عبدالحمید کم؛ مقصود امین خندقی؛ علی مشهدی

12.

نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی

صفحه 142-150
علیرضا روستایی؛ سید حسین واعظی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب