1.

بیوگرافی دکتر مصطفی شریف خلیفه سلطانی

صفحه 1-5
سمیه شاه طالبی؛ محمدحسین یارمحمدیان

2.

تحلیل جایگاه سازنده گرایی به عنوان رویکرد نوین یادگیری درکتاب‌های درسی دوره ابتدایی

صفحه 6-17
میمنت عابدینی بلترک؛ محمدرضا نیلی

3.

تبیین مؤلفه‌های برنامه درسی مبتنی بر دیدگاه‌های تربیتی افلاطون و فارابی

صفحه 18-33
مرضیه اسلامیان؛ نرگس کشتی آرای

4.

بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان

صفحه 34-47
مرتضی کرمی؛ ملیحه رجائی؛ مرضیه نامخواه

5.

تأثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان

صفحه 48-60
هادی سارانی؛ محسن آیتی

6.

رابطه سرمایه روان‌شناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) با هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول

صفحه 61-79
محمدحسین محبی نورالدین وند؛ منیجه شهنی ییلاق؛ حسن پاشا شریفی

7.

شناسایی و اولویت بندی صلاحیت‌های اثربخش مدرسان از دید دانشجویان با استفاده از روش‌های

صفحه 80-92
محسن فرمهینی فراهانی؛ مهدی ملکی؛ علی فاضل علاف

8.

تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی

صفحه 93-103
حسین مومنی مهموئی؛ مرتضی کرمی؛ مریم سادات سید شریفی کاخکی

9.

مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی

صفحه 104-114
حسین کارشکی؛ حسین مومنی مهموئی؛ بهجت قریشی

10.

تأثیر ارزشیابی توصیفی بر مهارت‌های خواندن و نوشتن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی

صفحه 115-128
کاوس قبادی چهارراه گشین؛ حجت ا.. فانی؛ ویدا فلاحی

11.

بررسی وضع موجود توانایی و صلاحیت‌های معلمان از دیدگاه دانش‌آموزان و مقایسه‌ با وضع مطلوب از دیدگاه صاحب‌نظران در درس فیزیک سال چهارم دبیرستان

صفحه 129-138
مهسا جلیلی؛ حسین نیک فرجام

12.

تأثیر مصرف صبحانه بر عملکردهای شناختی و تحصیلی دانش‌آموزان پایه چهارم دوره ابتدایی در شهرستان گرمسار سال تحصیلی 1390 ـ 1389

صفحه 139-150
نادر سلیمانی؛ سارا خانی

13.

میزان توجه به دینورزی و مؤلفه‌های بین فردی آن درکتاب‌های درسی دوره ابتدایی

صفحه 151-163
سالار فرامرزی؛ یاسمین عابدینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب