1.

اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری

صفحه 1-11
نرگس کشتی آرای؛ نجمه سلطانی نژاد

2.

بررسی مقایسه‌ای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالت‌های تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل

صفحه 12-23
فاطمه وجدانی؛ مهدی سجادی

3.

بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانش‌آموزان

صفحه 24-33
ابوالفضل رفیع پور

4.

اثربخشی بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم

صفحه 34-44
اسماعیل عظیمی؛ رضا جعفری هرندی؛ سعید موسوی پور

5.

شمول قواعد فقه اسلامی در حقوق معلم و متعلم

صفحه 45-54
سید حسین واعظی؛ پونه مؤذنی

6.

مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک

صفحه 55-67
مرجان عبیری؛ عباس صادقی؛ مهناز خسرو جاوید؛ نادر افقی

7.

تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانش‌آموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا

صفحه 68-79
هادی درزی رامندی؛ علیرضا عصاره؛ جمشید جراره

8.

بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به تنظیم طرح درس در فرایند تدریس

صفحه 80-91
کیومرث نیازآذری

9.

تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفه‌های آموزش صلح یونسکو

صفحه 92-109
هانیه حاجی زاده؛ مرتضی کرمی

10.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 110-121
رضا علی نوروزی؛ طیبه جنت فریدونی؛ مریم مشاکلایه

11.

ارزیابی دیدگاه دبیران علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مجری طرح آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی پیرامون محتوای کتاب کارمایه معلمان در دروس فوق

صفحه 122-135
معصومه صمدی

12.

دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی

صفحه 136-146
مرجان سپه پناه؛ حسین حیدری؛ علی اصغر میرک زاده؛ کیومرث زرافشانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب