1.

تأثیرآموزش از طریق تلفن همراه بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس زبان عربی

صفحه 1-13
مجتبی رضایی راد؛ ابراهیم فلاح

2.

تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانش‌آموزان

صفحه 14-23
سعید ویسی؛ صدف ایمانی؛ رسول کرد نوقابی؛ مهران فرهادی؛ بهروز بهروز

3.

تأثیر روش تدریس استقرایی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی

صفحه 24-36
ویدا فلاحی؛ احمد رضا اوجی نژاد؛ صدیقه قانع؛ زهرا قانع

4.

اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی

صفحه 37-45
سمیه مهتدی؛ محمد آتشک

5.

تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی

صفحه 46-57
حسین مومنی مهموئی؛ اسدالله زنگویی؛ محمدرضا دهقانی

6.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش‌آموزان از سبک‌های ارتباطی معلم

صفحه 58-73
معصومه صمدی

7.

تحلیل محتوای مقولات مهارت‌های اجتماعی در کتاب درسی تعلیمات اجتماعی سال اول راهنمایی

صفحه 74-83
اسماعیل قاسمی؛ سجاد مجیدی پرست

8.

آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی

صفحه 84-94
اسماعیل صفری؛ محسن نظرزاده زارع

9.

تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه

صفحه 95-109
محمد امینی؛ محمد رضا تمنایی فر؛ آسیه نژاد

10.

بررسی عوامل مؤثر بر تلفیق و کاربرد فناوری آموزش از دور در کلاس درس و طراحی الگویی برای آن

صفحه 110-118
حسین نجفی؛ مهران فرج الهی؛ رضا نوروززراده؛ محمد رضا سرمدی

11.

بازخوردهای معلمان مجری الگوی ارزشیابی توصیفی(کیفی)

صفحه 119-131
علی انتهائی آرانی؛ محمد حسنی؛ عباس شکاری

12.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از لحاظ میزان پرداختن به انواع پرسش‌های درسی

صفحه 132-147
عطیه سادات حسینی یزدی؛ مینا احمدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب