1.

جایگاه حل مسأله در تمرین‌های کتاب‌های درسی علوم ابتدایی

صفحه 1-10
بهروز مهرام؛ علی برائی؛ حسین کارشکی

2.

بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه ‌درسی

صفحه 11-23
ستاره موسوی؛ مصطفی شریف؛ سعید رجایی پور

3.

طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 24-35
لیلا پاک نیا؛ محمد علی نادی؛ یحیی صفری؛ حسین مهدی زاده

4.

تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان

صفحه 36-52
زهرا فیروزی؛ مرتضی کرمی؛ حسین کارشکی؛ محمود سعیدی رضوانی

5.

شناسایی موانع و چالش‌های اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

صفحه 53-68
نرگس کشتی آرای؛ اکرم کریمی علویجه؛ احمد علی فروغی ابرب

6.

بررسی میزان سواد خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانش‌آموزان پایه چهارم کل کشور

صفحه 69-79
صغری ملکی؛ ساره احمدی

7.

مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)

صفحه 80-92
صفورا افیونی؛ احمدعلی فروغی ابری؛ محمدحسین یارمحمدیان

8.

مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی

صفحه 93-107
بهاره بهمن؛ علیرضا کیامنش؛ خدیجه ابوالمعالی

9.

مقایسه ترجیحات فکری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد

صفحه 108-117
هانیه گل مقام؛ علی غنایی چمن آباد؛ علی اصغر اصغر نژاد

10.

ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی

صفحه 118-133
علی اکبر امین بیدختی؛ نوید شریفی

11.

ارزیابی مؤلفه‌های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان

صفحه 134-146
صدرالدین ستاری

12.

خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روان‌شناسی و علوم تربیتی

صفحه 147-155
محسن روشنیان رامین؛ محرم آقازاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب