1.

کارکرد سبک های تفکر و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دربین دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی و روان شناسیو علوم تربیتی دانشگاه تهران

صفحه 1-20
فرهاد نظر ی فر؛ مهدی ابوالقاسمی نج فآبادی؛ هادی کمالی؛ تورج حسینی هفشجانی

2.

نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیزه پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 21-38
فرامرز فرامرز ملکیان1؛ مریم نریمانی؛ ساغر صاحب جمعی3

3.

تجارب معلمان ابتدایی از اهداف طرح ارزشیابی توصیفی

صفحه 39-52
فاطمه زمانی فرد؛ نرگس کشتی آرای؛ سیدابراهیم میرشاه جعفری

4.

تأثیر آموزش فعال فناورانه فیزیک بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه

صفحه 53-64
فاطمه نصرت؛ علیرضا یوسفی؛ محمدجواد لیاقتدار

5.

میزان شیوع اضطراب امتحان و تأثیر مقابله درمانگری بر کاهش میزان آن و افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی

صفحه 65-80
فیروزه سپهریان؛ زمانه رضایی

6.

تأثیر شیوه های مختلف تدریس در افزایش کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت دبیران شیمی دوره متوسطه

صفحه 81-100
احمدرضا اکبری عمروآبادی؛ سعید رجای پور

7.

رابطۀ بین وضعیت اجتماعی ـ اقتصادی خانواده، راهبردهای یادگیری و توانایی حل مسأله ریاضی در میان دانشجویان

صفحه 101-130
بهمن اکبری؛ محمد احمدی ده‌قطب‌الدینی

8.

تبیین رابطه طراحی شغل و عملکرد دبیران دبیرستانهای دولتی مناطق 1 5 شهر تهران

صفحه 131-160
بهزاد شهبازی؛ مظفرالدین واعظی

9.

میزان فرسودگی شغلی مدیران ادارۀ کل و ادارات آموزش و پرورش شهر اصفهان

صفحه 132-133
طیبه احتشامی؛ محمد حسین رجائیان

10.

رابطۀ بین رهبری تحولی و هوش هیجانی مدیران دبیرستانهای دخترانۀ شهر اصفهان

صفحه 134-135
مرضیه ترکان؛ غلامرضا احمدی

11.

رابطۀ بین سبک رهبری تحولی مدیران و سلامت سازمانی مدارس ابتدایی دخترانۀ شهر اصفهان

صفحه 136-137
پریسا مظلومی؛ بدری شاه طالبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب