1.

دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

صفحه 1-19
مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی؛ نجمه احمدآبادی آرانی؛ علی عبداله یار

2.

ضرورت‌های آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفه‌های تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی

صفحه 20-35
اسماعیل مصطفی زاده؛ نرگس کشتی آرا؛ آذر قلی زاده

3.

کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی

صفحه 36-54
عباس پورسلیم؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

4.

راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها

صفحه 55-76
مهدیه سادات وقور کاشانی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ نعمت الله موسی پور؛ عیسی ابراهیم زاده

5.

اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی

صفحه 77-86
فاطمه ابدی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ رضا سجادی

6.

چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان

صفحه 87-103
نجمه دهقان؛ محمد علی نادی؛ سالار فرامرزی؛ مژگان عارفی

7.

بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 104-120
ابوالفضل رفیع پور؛ فرهاد کاظمی؛ محمدرضا فدایی

8.

تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله

صفحه 121-132
فاطمه عجمی؛ خدیجه ابوالمعالی

9.

ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل

صفحه 133-144
سیده زهرا شمسی پاپکیاده؛ سید محمد شبیری

10.

مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان

صفحه 145-158
سیدعباس رضوی؛ مرضیه کلبعلی؛ غلامحسین رحیمی دوست

11.

تأثیر شیوه تدریس پژوهش‌محور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری

صفحه 159-172
محمد حاجی زاد؛ محبوبه جعفری رستمی

12.

تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای

صفحه 173-193
سعید قره آغاجی؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب