1.

A Survey of Teaching Skills Workshops Influencing Professors' Performance in University Students' Classrooms

دوره 7، شماره 21، شهریور 2016، صفحه 119-134
aliasghar shojaee؛ ahmadali foroghi؛ narges saeeidan

2.

اثر رشته تحصیلی بر خودباوری فرهنگی دانشجویان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1390، صفحه 142-163
طهمورث شیری؛ فریبا جوادی نژاد

3.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های آموزش برای توسعه پایدار در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی

دوره 15، شماره 57، شهریور 1397، صفحه 28-42
مریم رضایی؛ غلامعلی احمدی؛ سیدمحمدرضا امام‌جمعه؛ صادق نصری

4.

بررسی میزان گرایش روستائیان به کشاورزی مکانیزه و عوامل موثر برآن در شهرستان طارم

دوره 4، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 63-78
جعفر ابراهیمی؛ مجید محمدی

5.

تأثیر گذاری ارزش های اجتماعی و مسئولیت پذیری شرکت ها در تولید وابستگی میان مصرف کنندگان و محصولات

دوره 12، شماره 43، اسفند 1397، صفحه 35-58
محمدعلی عبدالوند؛ ناهید ریحانی؛ کامبیز حیدر زاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

6.

تبیین و بررسی شاخص تکافل اجتماعی به عنوان شاخصی از شاخص‌های توسعه در علوم اجتماعی و قرآن کریم

دوره 17، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 40-17
جلیل بیت مشعلی؛ سعید عباسی نیا؛ علی حسین حسین زاده

7.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد زمینه محور

دوره 15، شماره 58، مهر 1397، صفحه 123-135
مریم رضایی؛ پرستو بلمانه؛ غلامعلی احمدی

8.

جایگاه علوم اجتماعی در آموزش رشته شهرسازی؛ تحولات و چالشهای پیش‌رو

دوره 11، شماره 39، اسفند 1396، صفحه 351-374
زینب طالبی؛ فرح حبیب؛ ایرج اعتصام

9.

طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر اساس دیدگاه خبرگان زنان

دوره 15، شماره 56، شهریور 1401، صفحه 145-165
حسین بقایی؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ احمد علی فروغی ابری

10.

غذای حلال از دیدگاه قرآن و کنترل کیفیت مواد غذائی

دوره 11، شماره 44، دی 1399، صفحه 427-451
حامد اهری؛ سید امیر علی انوار؛ نکیسا سهرابی حقدوست؛ بهاره نوروزی؛ مریم عطایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب