1.

ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های هوش فرهنگی در محتوای کتاب‌های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران

دوره 11، شماره 47، شهریور 1395، صفحه 153-168
حسن نجفی؛ علیرضا صادقی

2.

اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو

دوره 13، شماره 4، دی 1398، صفحه 81-99
مریم گلشنی؛ بدیع الزمان مکی آل آقا؛ علاالدین اعتماداهری

3.

بررسی تأثیر بازی‌ چندکاربره آنلاین در موقعیت مشارکتی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 2، دی 1401، صفحه 101-121
اسکندر علیجانی علیجانوند؛ حسن رشیدی؛ صفیه عبدالهی؛ میلاد آقورن لوئی؛ مهران دستورانی

4.

بررسی تدریس معلمان با تاکید بر مهارت‌های تفکر انتقادی در دروس مطالعات اجتماعی

دوره 11، شماره 37، شهریور 1396، صفحه 107-128
حسین کریمیان؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

5.

بررسی مولفه‌های هوش هیجانی در برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی با تاکید بر رویکرد مساله‌محوری

دوره 18، شماره 75، شهریور 1402
سودابه خلیلی؛ رضا معصومی نژاد

6.

تجارب زیسته دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی

دوره 16، شماره 62، مهر 1398، صفحه 173-189
ربابه رحیمی؛ رقیه وحدت؛ جواد کیهان

7.

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک

دوره 15، شماره 59، دی 1397، صفحه 151-165
رحمان پاریاد؛ احمد سلحشوری؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری

8.

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر

دوره 13، شماره 53، اسفند 1396، صفحه 17-42
راضیه جلیلی؛ جواد جهان

9.

تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفه‌های سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی )

دوره 13، شماره 50، مهر 1395، صفحه 79-88
علیرضا قاسمی زاد؛ فاطمه اسدالهی

10.

تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری، مطالعات اجتماعی، فارسی و قرآن پایه ششم ابتدایی از نظر میزان درگیری فعال فراگیران بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 14، شماره 55، اسفند 1396، صفحه 124-146
مرضیه دهقانی

11.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخص‌های محتوایی برنامه درسی ملی

دوره 17، شماره 64، اردیبهشت 1399، صفحه 178-187
پرستو صلواتی؛ حسن ملکی؛ فاطمه سهرابی

12.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم دبستان بر اساس مولفه مهارت های اجتماعی

دوره 17، شماره 71، شهریور 1401
پری فهندژ سعدی؛ حسین افلاکی فرد

13.

شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌های اجتماعی مطلوب شناختی، عاطفی و عملکردی جهت برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران

دوره 12، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 25-32
مهین انق؛ فائزه ناطقی؛ عباس قلتاش

14.

طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

دوره 18، شماره 70، آذر 1400، صفحه 113-134
هادی ساجدی راد؛ جعفر جهانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی

15.

مقایسه سطوح یادگیری به روش مشارکتی و انفرادی درکلاس معکوس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

دوره 11، شماره 1، مهر 1399، صفحه 137-154
فائزه عزیزخانی؛ فاطمه جعفرخانی؛ محمدرضا نیلی

16.

واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی

دوره 19، شماره 72، خرداد 1401، صفحه 59-80
زهره یوسفی نژاد لنگرودی؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب