1.

Academic Language Achievement: A Structural Equation Model of the Impact of Teacher-Student Interactions and Self-Regulated Learning

دوره 12، شماره 25، فروردین 2020، صفحه 104-126
Nafiseh Asadzadeh Maleki؛ Masoud Zoghi؛ Nader Asadi Aidinlou

2.

Impact of Self-Regulation Training and Instruction on EFL Learners’ Short-Term and Long-Term Retention of English Vocabularies in Online Classes

دوره 12، شماره 47، دی 2023، صفحه 87-95
Mohammad Javad Bahrami؛ Neda Fatehi Rad؛ Masoud Tajadini؛ Peyman Seifaddiny

3.

اثربخشی آموزش مفاهیم یادگیری خودتنظیمی بر پرخاشگری و حل مساله اجتماعی دانش‌آموزان بیش‌فعال

دوره 6، شماره 50، خرداد 1398، صفحه 23-33
نجف طهماسبی‌پور؛ نسیبه شهریاری

4.

اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی

دوره 13، شماره 49، تیر 1395، صفحه 138-151
مرتضی جباریان گرو؛ معصومه خسروی؛ محمد علی محمدیفر

5.

اثر حمایت از خودمختاری بر استرس تحصیلی : نقش واسطه یادگیری خودتنظیمی و هدف گرایی تبحری

دوره 17، شماره 70، خرداد 1401، صفحه 149-166
کریم سواری؛ مرضیه محمودی؛ فاطمه فرزادی

6.

بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت با یادگیری خودتنظیمی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

دوره 10، شماره 2، آذر 1399، صفحه 65-90
علی خوش اخلاق؛ حمید شفیع زاده

7.

نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان

دوره 14، شماره 56، تیر 1401، صفحه 13-30
مهدیه خلیلی خضرآبادی؛ فائزه اسحاقی مقدم؛ فاطمه زارع؛ علیرضا حسین‌پور آشناآباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب