1.

مطالعه تجربیات دبیران دوره متوسطه شهر تبریز از ارزشیابی مستمر: یک مطالعه پدیدار شناسی

صفحه 13-43
یوسف ادیب؛ کبری احدی‌ارسون؛ سمیه مولاقلقاچی

2.

اثربخشی برنامه توانمندسازی شغلی مبتنی بر نظریه رشدی سوپر بر کاهش تعارض متقابل کار- خانواده و نشانگان فرسودگی شغلی دانشجویان

صفحه 45-67
احد آهنگرانزابی؛ مهدی زارع بهرام‌آبادی؛ عبدالله شفیع‌آبادی

3.

بررسی میزان تحقق اهداف ارزشیابی توصیفی در پایه اول و دوم دبستان‌های استان آذربایجان‌شرقی

صفحه 69-82
یوسف رضاپور

4.

فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی

صفحه 83-103
ایوب فیضی؛ جواد مصرآبادی

5.

تأثیر آموزش ریاضی به روش UCMAS برتوسعه ذهنی کودکان سنی 5 تا 12 سال در شهر تبریز

صفحه 105-121
فرح پاک‌اسکوئی؛ جهانگیر یاری

6.

ارتقاء سطح انگیزش پیشرفت دروس زبان انگلیسی و عربی با استفاده از روش آموزش چندرسانه‌ای

صفحه 123-135
یحیی صفری؛ کیوان عزیزی؛ اسلام محمدی‌گلینی؛ نسرین یوسف‌پور

7.

ارزیابی شیوه‌های روان‌شناختی آموزش اعتماد به نفس در قصه‌های کودکان ایرانی

صفحه 137-158
وحید خدائی‌مجد

8.

مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران

صفحه 159-180
رضا رضوانی؛ علی صیادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب