درانی, محمدرضا, نمامیان, فرشید. (1400). مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), 190-205.
محمدرضا درانی; فرشید نمامیان. "مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 51, 1400, 190-205.
درانی, محمدرضا, نمامیان, فرشید. (1400). 'مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), pp. 190-205.
درانی, محمدرضا, نمامیان, فرشید. مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(51): 190-205.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب