غفوریان شاگردی, امیر, شیروانی مقدم, سپیده. (1400). بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(40), 47-64.
امیر غفوریان شاگردی; سپیده شیروانی مقدم. "بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 40, 1400, 47-64.
غفوریان شاگردی, امیر, شیروانی مقدم, سپیده. (1400). 'بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(40), pp. 47-64.
غفوریان شاگردی, امیر, شیروانی مقدم, سپیده. بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 10(40): 47-64.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب