1.

بررسی رابطه مدیریت راهبردی و توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: بخش مرکزی شهرستان سیریک)

صفحه 1-18
عباس جهان الدینی؛ حسین سلیمانی؛ سید رامین غفاری

2.

امکان‌سنجی و مدیریت جاذبه‌های گردشگری با تأکید بر دیدگاه گردشگران (نمونه موردی: شهر برازجان)

صفحه 19-32
مسعود صفایی پور؛ مجید گودرزی؛ فاطمه قدوسی فرد

3.

نقش گردشگری خانه‌ها‌ی دوم در تغییرات کالبدی و زیست محیطی شهرستان لاهیجان طی دو دهه اخیر(مطالعه موردی: دهستان شیرجوپشت شهرستان لاهیجان)

صفحه 33-46
منوچهر مهدی پور؛ تیمور آمار؛ عیسی پوررمضان

4.

بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد)

صفحه 47-64
امیر غفوریان شاگردی؛ سپیده شیروانی مقدم

5.

طراحی الگوی سنجش رضایت‌مندی گردشگران از خدمات رستوران‌های غذای محلی (مورد مطالعه: رستوران‌های غذای محلی واقع در تهران)

صفحه 65-84
ایمان چشم فسا

6.

بررسی نقش مدل برندسازی شهری در گسترش گردشگری گیلان

صفحه 85-98
سمانه اخوان فومنی؛ هما درودی؛ فرشته لطفی زاده

7.

بررسی تأثیر غذای محلی بر تجربه محلی با نقش میانجی منافع ادراکی توریست‌ها‌ در بین گردشگران شهر رشت

صفحه 99-114
رکسانا گرکانی؛ ابوتراب علیرضایی

8.

کشف ابعاد مسئولیت اجتماعی مقصد و نقش آنها در قصد بازدید مجدد با رویکرد روش پژوهش ترکیبی (مطالعه موردی: استان گیلان)

صفحه 115-133
فرشته قویدل؛ علی قلی پورسلیمانی؛ سید محمود شبگو منصف؛ علیرضا فرخ بخت فومنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب