1.

تاثیر موسیقی درمانی به شیوه اُرف بر تمرکز دیداری و ارتباط چشمی کودکان با اختلالات طیف اوتیستیک

صفحه 1-12
آنیتا باغداساریانس؛ کامبیز پوشنه؛ بیاینا عیسی قلیان هادانی

2.

اثربخشی آموزش خود گویی های درونی مثبت بر کاهش میزان اضطراب اجتماعی کوتاه قامتان شهر تهران

صفحه 14-33
سیمین حسینیان؛ قدسی احقر؛ مهیار پور غفار عبدی

3.

اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی

صفحه 35-44
ساناز اشکان؛ افتخار حمیدی؛ سید سعید آقایی

4.

ارتباط بین میزان هوش معنوی و سبک مکانیزم‌های دفاعی

صفحه 46-58
مهدی مزیدی؛ محمود حیدری

5.

بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کمال گرایی فراست و رابطه آن با اضطراب امتحان دانش آموزان (مطالعه موردی : دبیرستان های تهران)

صفحه 60-76
ریتا لیاقت؛ فریده قاسمی

6.

تعیین رابطه کارکرد خانواده و هوش هیجانی با اضطراب دانش آموزان

صفحه 78-90
مژگان سپاه منصور؛ مهدی دوائی؛ شمسی محمدی

7.

مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT

صفحه 92-109
سید عبدالمجید بحرینیان؛ عیسی نشاندار اصلی؛ آنیتا باغداساریانس؛ سوزان امامی پور؛ مرتضی عزیزی

8.

وی‍ژگیهای روانسنجی مقیاس فراهیجان دانشجویان

صفحه 111-124
نورمحمد رضایی؛ ایمان پارسایی؛ عصمت نجاتی؛ میترا نیک آمال؛ سعداله هاشمی رزینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب