1.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدل‌سازی ساختاری تفسیری(ISM)

صفحه 13-33
سیدحبیب‌اله میرغفوری؛ اکرم شعبانی؛ خدیجه محمدی؛ سلیمان منصوری‌محمدآبادی

2.

شاخص‌های سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه

صفحه 35-50
رضا هادی هادی؛ یوسف رضاپور؛ صدیقه سلمان‌پور

3.

کاربرد ارزشیابی فرایندی در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه ممقان)

صفحه 51-62
فیروز محمودی؛ محمدتقی عبدالله‌زاده؛ محمد منصورزاده

4.

اثربخشی روایت‌درمانی گروهی بر میزان امیدبه‌زندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز

صفحه 63-76
فرشته چنگیزی چنگیزی؛ امیر پناه‌علی

5.

ویژگی‌های بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند

صفحه 77-96
علی‌اکبر دولتی؛ لاله جمشیدی؛ علی‌اکبر امین‌بیدختی

6.

ویژگی‌های روان سنجی مقدماتی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان در دانش آموزان دوره متوسطه دوم

صفحه 97-110
علی‌اصغر بیانی

7.

تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه

صفحه 111-126
علی افشاری؛ ناهید صادقی؛ رضا هناره

8.

تأثیر ارزشیابی پوشه‌ایی بر صحت دستوری و پیچیدگی نوشتاری دانشجویان کارشناسی‌ارشد آموزش زبان‌انگلیسی

صفحه 127-144
زهره سیفوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب