1.

تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی)

صفحه 1-17
مستانه غنجی؛ زهرا خشنودی فر

2.

تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج)

صفحه 19-33
آرمان احمدی زاد؛ گلاله باغبانیان؛ زهرا امینی؛ نادیا شبرند

3.

بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان

صفحه 35-53
محمدجواد گل زاده؛ جمشید عدالتیان شهریاری

4.

امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران

صفحه 55-70
حسن الماسی؛ معصومه اکبرزاده

5.

ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی)

صفحه 71-93
نصرت اله شادنوش؛ احسان معینی

6.

بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین

صفحه 95-109
امیر مناجاتی پور

7.

طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP

صفحه 111-130
سیدکامران نوربخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب