1.

بررسی ساختاری- معنایی ژانر تعلیمی و نمونه‌های آن با تکیه بر مثنوی مولوی

صفحه 1-30
اسحاق طغیانی؛ امرالله سلطان محمدی

2.

آنچه امروز نیز می توان از شمس تبریزی آموخت؟

صفحه 31-56
رحمان مشتاق مهر

3.

جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی

صفحه 57-86
سیده مریم روضاتیان؛ فرزانه امیرپور؛ حسین آقاحسینی

4.

رویکرد اخلاقی منظومه‌های بزمی خواجوی کرمانی

صفحه 87-112
حافظ حاتمی؛ زهرا میراحمدی

5.

ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟

صفحه 113-136
علیرضا محمدی کله سر؛ اعظم ابدالی

6.

پندگریزی، خلاف‌آمد عادت سعدی

صفحه 137-152
محبوبه مسلمی زاده

7.

بررسی و تحلیل رویکرد سعدی در رهایی انسان از درد و رنج (با تکیه بر قصاید و بوستان)

صفحه 153-170
ثوراله نوروزی داودخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب