| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,621,298 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,296,502 |
| 1. | بررسی ساختاری- معنایی ژانر تعلیمی و نمونههای آن با تکیه بر مثنوی مولوی | |
| صفحه 1-30 | ||
| اسحاق طغیانی؛ امرالله سلطان محمدی | ||
| 2. | آنچه امروز نیز می توان از شمس تبریزی آموخت؟ | |
| صفحه 31-56 | ||
| رحمان مشتاق مهر | ||
| 3. | جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی | |
| صفحه 57-86 | ||
| سیده مریم روضاتیان؛ فرزانه امیرپور؛ حسین آقاحسینی | ||
| 4. | رویکرد اخلاقی منظومههای بزمی خواجوی کرمانی | |
| صفحه 87-112 | ||
| حافظ حاتمی؛ زهرا میراحمدی | ||
| 5. | ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟ | |
| صفحه 113-136 | ||
| علیرضا محمدی کله سر؛ اعظم ابدالی | ||
| 6. | پندگریزی، خلافآمد عادت سعدی | |
| صفحه 137-152 | ||
| محبوبه مسلمی زاده | ||
| 7. | بررسی و تحلیل رویکرد سعدی در رهایی انسان از درد و رنج (با تکیه بر قصاید و بوستان) | |
| صفحه 153-170 | ||
| ثوراله نوروزی داودخانی | ||