تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,800,907 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,650 |
1. | بررسی ساختاری- معنایی ژانر تعلیمی و نمونههای آن با تکیه بر مثنوی مولوی | |
صفحه 1-30 | ||
اسحاق طغیانی؛ امرالله سلطان محمدی | ||
2. | آنچه امروز نیز می توان از شمس تبریزی آموخت؟ | |
صفحه 31-56 | ||
رحمان مشتاق مهر | ||
3. | جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی | |
صفحه 57-86 | ||
سیده مریم روضاتیان؛ فرزانه امیرپور؛ حسین آقاحسینی | ||
4. | رویکرد اخلاقی منظومههای بزمی خواجوی کرمانی | |
صفحه 87-112 | ||
حافظ حاتمی؛ زهرا میراحمدی | ||
5. | ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟ | |
صفحه 113-136 | ||
علیرضا محمدی کله سر؛ اعظم ابدالی | ||
6. | پندگریزی، خلافآمد عادت سعدی | |
صفحه 137-152 | ||
محبوبه مسلمی زاده | ||
7. | بررسی و تحلیل رویکرد سعدی در رهایی انسان از درد و رنج (با تکیه بر قصاید و بوستان) | |
صفحه 153-170 | ||
ثوراله نوروزی داودخانی | ||