1.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی)

صفحه 5-37
اباصلت خراسانی؛ فرنوش اعلامی؛ شیرزاد رضوی زاده

2.

رابطه الگوهای ارتباطی خانواده، اعتیاد به اینترنت و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اهواز

صفحه 39-57
هدی عبدی؛ سوران درخشانی

3.

اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان

صفحه 59-76
یحیی صفری؛ فرانک موسوی؛ کیوان عزیزی؛ نسرین یوسف پور؛ اسلام محمدی گلینی؛ آمنه صفری

4.

رابطه شبکه‎های اجتماعی با سلامت اجتماعی دانشجویان

صفحه 77-97
مریم تقوایی یزدی؛ چهره چیت ساز

5.

نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند

صفحه 99-122
یاسین سعیدی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ فاطمه شعبانی؛ زهره فرامرزی

6.

بازنمایی چالش‎های آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعه‌ای با روش پدیدار شناسی

صفحه 123-148
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی

7.

مقایسه سرمایه فکری معلمان مدارس هوشمند و عادی مقطع ابتدایی شهرستان ساری

صفحه 149-162
مرضیه رضایی کلانتری؛ حسین باقری؛ رقیه خوشی

8.

رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی

صفحه 163-191
فاطمه عباسی؛ حسین پورشهریار؛ جلیل فتح آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب