1.

پدیدارشناسی و رابطه هویت و مکان در مقیاس‌های جغرافیایی

صفحه 1-19
مرجان بدیعی ازنداهی؛ محمدهادی پوینده

2.

بررسی ارزش ویژه برند در گردشگری(مطالعه موردی: مقصد گردشگری رامسر)

صفحه 21-35
منوچهر جهانیان؛ زهرا حیدری؛ سعید خلیلی

3.

بررسی و پیش‌بینی وضعیت اقلیم آسایش گردشگری و تاثیر آن در سرمایه‌گذاری بخش گردشگری تا سال 2050 میلادی (نمونه موردی: استان فارس)

صفحه 37-52
علی شکور؛ فرهاد ملایی

4.

بررسی سلامت‌زیست ساکنین محلات حاشیه‌نشین از ابعاد امنیت غذایی و سلامت تغذیه (مورد پژوهش؛ محلة شادقلی‌خان قم)

صفحه 53-72
حسین حاتمی نژاد؛ علی مهدی؛ معصومه مهدیان بهنمیری

5.

تعیین راهبردهای توسعه گردشگری در منطقه اورامانات با استفاده از مدلSWOT

صفحه 73-92
ادریس باباخانزاده؛ اصغر ضرابی

6.

شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌ و کارهای گردشگری در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای زیارت شهرستان گرگان)

صفحه 93-107
غلامحسین عبدالله‌زاده؛ علیرضا خواجه شاهکوهی

7.

ارزیابی عوامل موثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی شهرستان جویبار با استفاده از مدل راهبردی (SWOT)

صفحه 109-128
علی اصغر حاجی نژاد؛ مصطفی قدمی؛ احمد صحرایی؛ جواد فاطمی

8.

تحلیلی بر جایگاه تعاون در ساماندهی و توسعه صنعت گردشگری استان قم

صفحه 129-148
امیرمظفر امینی؛ محمدعلی احمدی شاپورآبادی؛ ابوالفضل طارمی

9.

تبیین ژئوپلیتیک رشد جمعیت و امنیت ملی ایران

صفحه 149-167
علیرضا محرابی؛ روح الله نیکزاد؛ محمد ساسانی‌پور

10.

ارزیابی پراکنش جمعیت و توزیع خدمات در نواحی شهری با رویکرد توسعه پایدار و عدالت اجتماعی با استفاده از مدل‏هایVIKOR و TOPSIS، (مطالعه موردی شهر زنجان)

صفحه 169-183
محسن احد نژاد؛ علی زلفی؛ محمد جواد نوروزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب