1.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر تغییر سطح تاب‌آوری تحصیلی و تفکر ارجاعی دانش‌آموزان دختر

صفحه 13-30
مهدی یوسف‌وند؛ فضل‌اله میردریکوندی؛ محمدعلی سپهوندی سپهوندی؛ علی‌اصغر فرخ‌زادیان

2.

بررسی تأثیر تدریس به روش مونته سوری بر خودانگاره و انگیزش در دانش‎آموزان پسر پایه اوّل ابتدایی شهر تبریز

صفحه 31-50
پیمان یارمحمدزاده؛ کبری فخیمی حسین‌زاد

3.

تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم

صفحه 51-75
محمد آزاد عبداله‌پور؛ امید شکری

4.

اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان

صفحه 71-84
سحر میرقباد خدارحمی؛ اصغر آقایی جشوقانی؛ محسن گلپرور

5.

ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان

صفحه 85-110
مرضیه رجبی‌زاده؛ بدرالسادات دانشمند؛ اصغر سلطانی

6.

ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخص‌ها)

صفحه 111-132
نوری براری؛ فرنوش اعلامی؛ مرتضی رضایی‌زاده؛ اباصلت خراسانی

7.

اثربخشی آموزش مهارت‎های اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفه‎های عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان دختر

صفحه 133-150
آذر محمدی کرکانی؛ فریبرز درتاج؛ علیرضا کیامنش

8.

تشخیص خطاهای رویه‌ای دانش‌آموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکه‌های بیزی

صفحه 151-166
هاشم هوشیار؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ جلیل یونسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب