1.

مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسأله و آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه تبریز

صفحه 13-28
غلامرضا گلمحمدنژادبهرامی

2.

تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه

صفحه 29-45
غلامرضا نیکراهان؛ طاهره قاسمی

3.

مدل‌یابی روابط ساختاری جهت‌گیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی

صفحه 47-63
نفیسه بختیاری خوئی؛ اسماعیل سلیمانی

4.

تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر

صفحه 65-84
شادی موسوی؛ باقر سرداری

5.

طراحی آموزش چند رسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی

صفحه 85-104
کوروش حسین‌بگلو؛ موسی پیری؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ اکبر رضایی

6.

بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت

صفحه 105-124
شعله لیوارجانی؛ عبدالله محمدیان؛ معصومه آزموده

7.

مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم

صفحه 125-142
فهیمه حسنی؛ فریبرز درتاج؛ فریبرز باقری؛ ابوطالب سعادتی شامیر

8.

بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی

صفحه 143-162
محمد حسینعلی زاده؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب