1.

نگاهی به مسیر حرفه‌ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند «نظریه» و «عمل» برنامة درسی

صفحه 1-20
سید احمد مدنی

2.

واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیه‌ای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانش‌آموزان به‌حاشیه رانده‌شده

صفحه 21-36
محبوبه ادیبان؛ سیدمهدی سجادی؛ ابراهیم طلائی

3.

تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی

صفحه 37-51
شهناز کرمی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ منوچهر فرج زاده اصل

4.

طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی شهروند جهانی در آموزش عالی ایران؛ رویکرد میان‌رشته‌ای

صفحه 52-71
زهرا رشیدی

5.

نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافته‌های مطالعه ترکیبی

صفحه 72-89
علی ترکاشوند؛ فرهاد سراجی

6.

بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنری

صفحه 90-110
فاطمه سادات بیطرفان؛ مرجان سجودی؛ مرضیه دهقانی

7.

شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی

صفحه 111-129
زهره قلاوند؛ پروین صمدی؛ پروین احمدی؛ نرگس کشتی آرای

8.

نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟

صفحه 130-146
سید علی خالقی نژاد؛ اکبر هدایتی

9.

واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی

صفحه 147-166
عباس حضرتی؛ سید احمد هاشمی؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشینچی

10.

مقایسۀ اثرات بازی هدایت‌شده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی

صفحه 167-182
صابر عبدالملکی؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری؛ حسن ملکی

11.

تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان در درس ریاضی

صفحه 183-196
حسین قناعت؛ عباس حبیب زاده

12.

تحلیل محتوای کتاب درسی ارتباط مؤثر پایۀ دهم دورۀ دوم متوسطه فنی‌وحرفه‌ای بر اساس مهارت‌های ده‌گانه سازمان بهداشت جهانی

صفحه 197-205
زهرا دلیران فیروز؛ مریم براتعلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب