1.

ارائه مدل رفتاری مشتریان در میزان پذیرش و شیوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با توسعه و تحلیل تئوری UTAUT

صفحه 1-18
یاسمن مدبرنیا؛ حسین وظیفه‌دوست؛ محمدعلی عبدالوند

2.

تاثیر سرمایه‌گذاری شرکت برنوسانات آتی بازده سهام با در نظر گرفتن اثر تعدیلی محافظه کاری حسابداری

صفحه 19-31
مهدی حقیقت شهرستانی؛ محسن دستگیر؛ افسانه سروش‌یار

3.

تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن

صفحه 33-43
مهرنوش کیال؛ محمود باقری؛ محمد حسین زارعی؛ سید محمد هاشمی

4.

شناسایی عوامل موثر بر عملکرد مراکز رشد کسب و کار

صفحه 45-55
محمد اسماعیل حافظی؛ کمال سخدری؛ ناصر حمیدی

5.

تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری

صفحه 57-64
فریدون صادقی؛ مهدی الیاسی؛ مهدی محمدی؛ مجید اشرفی

6.

رابطه بین توانایی مدیران و حق‌الزحمه حسابرسان

صفحه 65-77
مهتاب ابراهیم خانی؛ مهدی بشکوه

7.

شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری

صفحه 79-89
حجت شاهرخی؛ مسعود پورکیانی؛ سعید صیادی؛ سنجر سلاجقه؛ ایوب شیخی

8.

ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از دو رویکرد تلفیقی DEA-BSC و ANN-DEA

صفحه 91-101
رضا احتشام‏ راثی؛ عیسی ناجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب