1.

طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی

صفحه 13-32
علیرضا راجبی؛ صادق ملکی آوارسین؛ زرین دانشور

2.

نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان

صفحه 33-49
لیلا شعاعی؛ علیرضا حیدرئی؛ سعید بختیارپور؛ پرویز عسگری

3.

اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان

صفحه 51-72
طاهره حیدری لقب؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سیاوش طالع پسند

4.

تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایده‌پردازی خودکشی در دانش‌آموزان دارای تصویر بدن منفی

صفحه 73-94
محمد عباسی؛ عزت اله قدم پور؛ محمد حجتی

5.

نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی

صفحه 95-131
احسان کشت‌ورز کندازی؛ مجید برزگر؛ محمدجعفر شکوهی

6.

بررسی رابطه خود پنداره، عزت نفس و عوامل دموگرافیک با بعد کنترل وزن مدیریت بدن در پرتو دیدگاه‌های مبتنی بر آموزش الگوهای فرهنگ مصرف (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز)

صفحه 133-161
نرمینه معینیان؛ حسین بنی فاطمه؛ محمدباقر علیزاده‌اقدم؛ محمد عباس‌زاده

7.

سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)

صفحه 163-196
الهام کاظمی؛ حسن ستاری ساربانقلی؛ رحمت محمدزاده؛ افرا غریب پور

8.

مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس عضویت آنان در شبکه‌های مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز

صفحه 197-214
نجیبه بیاضی؛ پریسا مساواتی‌آذر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب