1.

بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان از کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بر اساس مدل سروکوال

صفحه 1-11
حجت الله حسن لاریجانی؛ فرزین اعتمادی

2.

چگونگی وضعیت مولفه ها در طراحی الگوی مالکیت فکری نشریات پزشکی دسترسی آزاد(ایران)

صفحه 12-24
آناهیتا گیتی؛ عاطفه زارعی؛ بهروز بیات

3.

ارزیابی میزان رضایت کاربران از کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی تهران)

صفحه 25-36
فاطمه زندیان؛ فاطمه ناصری؛ عاطفه شریف؛ حمیدرضا محمودی

4.

وب‌سنجی و ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتال ایران

صفحه 37-51
موژان معارف؛ سودابه شاپوری؛ هاجر زارعی؛ شهرام صلواتی

5.

ارائه ابعاد و مولفه های رفتار جست‌وجو و بازیابی اطلاعات توسط کاربران چند زبانه در وب

صفحه 52-68
معصومه معظمی؛ نجلا حریری؛ عاطفه زارعی؛ فهیمه باب الحوائجی

6.

روانشناسی فضای مجازی: تراکنش‌های گفتگوی همزمان در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی

صفحه 69-80
اعظم نجفقلی نژاد

7.

تحلیل رابطه ابعاد استراتژی مدیریت استعداد با خلاقیت از نظر کارکنان کتابخانه های عمومی استان مازندران

صفحه 81-95
فاطمه ولی پناه فیروزجایی؛ صفیه طهماسبی لیمونی

8.

بررسی رابطه بین جو سازمانی و فرسودگی شغلی کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی

صفحه 96-107
موسی یمین فیروز؛ زهرا کریم خانی؛ معصومه محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب