1.

تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان

صفحه 1-25
نرگس جدا؛ مرجان کیان؛ علی حسینی خواه؛ مهدی سبحانی نژاد

2.

مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان

صفحه 26-44
مریم خدارحمی؛ مصطفی قادری؛ محبوبه خسروی؛ محمود مهرمحمدی

3.

صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان

صفحه 45-60
ابراهیم اصابت طبری؛ محمد نوربان؛ کیومرث دمساز

4.

طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول

صفحه 61-78
نفیسه عباسپور اصفهانی؛ جواد حاتمی؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ محسن ایمانی نائینی؛ عادل پیغامی

5.

طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط

صفحه 79-100
پروانه تقی نژاد؛ عزت اله نادری؛ مریم سیف نراقی

6.

مرور نظام‌مند مطالعات کلاس‌های چندپایه

صفحه 101-131
سارا ابراهیمی

7.

تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی

صفحه 132-146
آزیتا قرنجیک؛ علی اصغر بیانی؛ حسن صائمی؛ حسین فکوری حاجیار

8.

بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه

صفحه 147-164
علی زارعی؛ مرضیه دهقانی

9.

شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی

صفحه 165-180
محمد ادیبان؛ اسماعیل کاظم پور؛ زهره شکیبایی

10.

نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی

صفحه 181-196
یعقوب رحیمی پردنجانی

11.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی

صفحه 197-216
سعید اسدپور؛ علیرضا عصاره؛ غلامعلی احمدی؛ محمدرضا امام جمعه

12.

مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه

صفحه 217-228
سید پیمان امامی؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب