1.

ابعاد و مؤلفه های توسعه حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی : رویکردی پدیدارشناسانه

صفحه 1-24
عصمت الزامی؛ عباس عباسپور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ جواد پورکریمی؛ حمید رحیمیان

2.

ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت زندگی معلمان (موردمطالعه: معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان)

صفحه 25-59
حسین دامنی؛ اختر جمالی؛ پریوش جعفری؛ افسانه زمانی مقدم

3.

بررسی رابطه توسعه استعداد معلمان با اثربخشی مدارس متوسطه استان بوشهر

صفحه 61-90
زهرا هلالیان مطلق؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ بیژن عبدالهی

4.

بررسی مؤلفه های مؤثر بر خودشیفتگی مدیران دانشگاه پیام نور با تأکید بر حالت نظارتی

صفحه 91-117
آناهیتا فهیم طالبی؛ دکتر سید رسول آقاداوودجلفایی؛ علیرضا شیروانی جوزدانی؛ مریم قربانی

5.

تجارب زیسته اعضای هیأت علمی دانشگاه از توسعه حرفه ای مبتنی بر مهارت های نرم آموزشی

صفحه 119-148
ندا کرمی نژاد؛ علیرضا قاسمی زاد؛ حمیدرضا معتمد

6.

تدوین مدل نظام آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی در مراکز پیش‌دبستانی

صفحه 149-164
رویا فتحی؛ سیدرسول حسینی؛ معصومه اولادیان

7.

دستاوردهای رهبری آموزشی تحول آفرین مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش پرورش

صفحه 165-187
اسمعیل امینی؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ زرین دانشور هریس

8.

شناسایی ابعاد و مولفه های مدارس یادگیرنده- یاددهنده؛ پژوهشی ترکیبی

صفحه 189-215
تهمینه شهسواری؛ محبوبه سلیمان پورعمران؛ مریم حافظیان

9.

طراحی و اعتباریابی الگوی امکان سنجی آموزش طنزمحور در مدارس ابتدائی

صفحه 217-238
مجید امینی؛ صدرالدین ستاری؛ اعظم راستگو

10.

مطالعه نشانگان مدیریت منابع انسانی الکترونیک با استفاده از روش داده بنیاد(مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه)

صفحه 239-257
صفدر آتش بر؛ فرامرز ملکیان؛ مریم اسلام پناه؛ الهام کاویانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب