1.

شناسایی عوامل موثر بر بالندگی سازمانی مبتنی بر عدالت در دانشگاه فرهنگیان و ارائه مدل

صفحه 1-18
عباس نیکخوی امیری؛ محمد رضا باقر زاده؛ مجتبی طبری؛ یوسف قلی پور کنعانی

2.

تدوین الگوی فلسفی خردگرایی براساس سه محور اندیشه،گفتار و رفتار؛ برای دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت

صفحه 19-38
محسن ایمانی؛ شهین امیری؛ عباسعلی رستمی نسب؛ روح الله کریمی

3.

تدوین الگوی برنامه درسی چند فرهنگی مبتنی بر آرای فوکو در دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان

صفحه 39-54
فریبا دوالفقاری؛ لادن سلیمی؛ عصمت رسولی

4.

بررسی رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ایران ازدیدگاه مدرسه زندگی

صفحه 55-70
مینا رنجبری؛ سعید مذبوحی؛ صدرالدین ستاری

5.

ارائه الگوی شناسایی و جذب مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر تهران

صفحه 71-90
بهار مرادی؛ عباس خورشیدی؛ لطف الله عباسی سروک

6.

شناسایی تأثیر مولفه‌های وفاق سازمانی بر کاهش نفاق سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی مازندران)

صفحه 91-106
روجا مفیدیان؛ رضا یوسفی سعید ابادی؛ سعید صفاریان همدانی

7.

ارزشیابی طرح شهاب در برنامه درسی دوره دوم ابتدایی ( ﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﺑﻪ روش ﭘﺪﯾﺪارﺷﻨﺎﺳﯽ)

صفحه 107-130
رضا منصوری؛ جهانبخش رحمانی؛ زهره سعادتمند

8.

تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر استرس ناشی از کرونا در دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی

صفحه 131-146
پریناز بنیسی

9.

مروری بر چیستی مفهوم ایثار از منظر قرآن و چگونگی آموزش آن با تاکید بر اهداف و محتوای آموزشی

صفحه 147-160
فرزانه علیزاده؛ معصومه السادات حسینی میرصفی؛ محمد رضا شیرازی

10.

رابطه حمایت تحصیلی ادراک شده با پایستگی تحصیلی: نقش حلقوی پیوند با مدرسه

صفحه 161-174
الهام مشاءکریمی؛ هایده عاشوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب