1.

مولفه های برندسازی شهری با تحلیل محتوای کیفی برنامه ی استراتژیک برندسازی شهر اصفهان

صفحه 1-18
پردیس پاکان؛ هادی سروری؛ مریم دانشور

2.

مدلسازی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری

صفحه 19-42
صغری تقی پور؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ حکیمه نیکی

3.

توسعه پایدار گردشگری روستایی با رویکرد کاهش فقر (موردپژوهش روستای بیشه)

صفحه 43-58
مهدی صادقیها

4.

تحلیلی بر توسعه یافتگی مناطق یازده گانه شهر شیراز از نظر خدمات گردشگری

صفحه 59-80
محمدجعفر نامدار؛ علی شکور؛ احمدعلی خرم بخت

5.

نقش تابلوهای گردشگری در توسعه گردشگری شهر اصفهان

صفحه 81-96
شهین بختیاروند بختیاری؛ علیرضا سودایی؛ ابوالفضل آبکار؛ مرضیه موسوی

6.

شناسایی و تبیین سناریوهای گردشگری فرهنگی در دوران پساکرونا (محدوده جغرافیایی: استان اردبیل)

صفحه 97-120
جواد معدنی

7.

بررسی نقش توسعه گردشگری خانه باغ‌ها در کاهش اثرات جزیره حرارتی شهر اصفهان

صفحه 121-140
خدیجه صالحی؛ امیر گندمکار

8.

ارائه مدل جذب سرمایه‌گذار در صنعت گردشگری ورزشی ایران با تأکید برآمیخته بازاریابی و توسعه پایدار

صفحه 141-165
اعظم عباسی؛ حسین اکبری یزدی؛ محمدرضا معین فرد؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب