1.

ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران

صفحه 1-25
ملیحه اصغری؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی

2.

مروری نظام‌مند بر مؤلفه‌های مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 26-48
محمدرضا کرامتی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ یاسمن مبین رهنی

3.

مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا

صفحه 49-63
کریم سواری؛ یاسمن سواری

4.

مدل‌سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران

صفحه 64-85
ناهید فضلی؛ علی خلخالی؛ نادر نادری؛ جواد سلیمانپور

5.

ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی

صفحه 86-100
نرگس سجادیان جاغرق؛ محمد رضا یوسف زاده؛ احمد سلحشوری؛ فرهاد سراجی

6.

بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی

صفحه 101-120
اکبر سعیدنیا؛ فیروز محمودی؛ علی ایمان زاده؛ کیومرث تقی پور

7.

طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران

صفحه 121-133
صیدکرم نوریان فر؛ محمدرضا امام جمعه؛ علیرضا عصاره؛ فریده حمیدی

8.

ارزشیابی از برنامه‌های درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی

صفحه 134-154
نیلوفر مرتضی نژاد

9.

بررسی کاربست آموزشی وام‌واژه‌های فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه

صفحه 155-167
روح‌اله رضاپور؛ فاطمه خموش

10.

مقایسه پیشرفت تحصیلی و نسبت برون‌داد به درون‌داد (کارایی) و فرایند در چند استان منتخب بر اساس مطالعه تیمز

صفحه 168-180
مسعود کبیری

11.

تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون

صفحه 181-194
زهرا رجبی؛ اصغر سلطانی؛ مهرانگیز علی نژاد

12.

بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران

صفحه 195-206
صابر شفیعی؛ محسن آیتی؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی؛ حسین شکوهی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب