1.

بازاریابی مکان با رویکرد کارآفرینی شهری (مورد پژوهی: محور تاریخی فرهنگی شهرداری رشت)

صفحه 5-16
وحید فیض خواه؛ بهزاد ملک پور اصل

2.

نقش عوامل محیطی مجموعه‌های تاریخی باز زنده سازی شده در ارتقاء تعاملات اجتماعی کاربران(مطالعه‌ی موردی: مجموعه‌ی تاریخی سعدالسلطنه قزوین)

صفحه 17-30
مهتاب سلیمانی الموتی؛ سارا جلالیان؛ امید دژدار

3.

پدیدارشناسی معماری، پارادایمی مؤثر در طرح معماری فضاهای کشف استعداد کودکان

صفحه 31-46
علیرضا وثوق؛ محمد خسرو صحاف

4.

بررسی عوامل کالبدی مؤثر در معماری داخلی کلینیک‌های دندان‌پزشکی با رویکرد کاهش استرس

صفحه 47-66
نگین ارغوانی؛ سیده مریم مجتبوی؛ مریم مجیدی

5.

سنجش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در حوزه‌های کارکردی، مطالعه موردی: شهرداری منطقه 2 کلانشهر تبریز

صفحه 67-80
محمد شالی؛ محمد عابدیگانه

6.

ارزیابی نقش نورِ روز در ارتقاء سرزندگی و شادابی در مجموعه‌های آپارتمانی بلندمرتبه؛ ( موردپژوهی: شهر تهران)

صفحه 81-90
فرهاد منصوری کیوج؛ ندا ضیابخش

7.

تأثیر عملکرد رَف نوری(بیرونی)در ایجاد محیط آسایش در آتلیه های معماری در عرض جغرافیایی 35

صفحه 91-102
زهره سلحشور؛ مهناز محمودی زرندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب