1.

بررسی اهداف تعلیمی بازنویسی‌های مثنوی مولوی در کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تکیه بر نظریّة فلسفه برای کودکان (فبک)

صفحه 1-22
فاطمه ستاری؛ کامران پاشائی فخری؛ پروانه عادل زاده

2.

بررسی تطبیقی مؤلّفه‌های مقاومت در رمان «أدرَکَهَا النّسیان» و «ارمیا»

صفحه 23-44
سمانه موسی پور؛ یوسف هادی پور؛ فرهاد دیورسالار

3.

بررسی سیمای معشوق در دیوان عبدالرّحمن جامی

صفحه 43-60
رقیه عبدالعلی‌زاده؛ حمیدرضا فرضی؛ مهین مسرت

4.

بررسی ویژگی‌‌های سبک شخصی عطّار در تذکرةالاولیاء

صفحه 61-80
طاهره مرادزاده مقدم؛ سیدمحمودرضا غیبی؛ ایوب کوشان؛ ژیلا صراطی

5.

بررسی شگردهای روایی مدرن در مجموعه داستان «چهره‌نگاری دنیا و سمت تاریک کلمات»

صفحه 81-100
پرستو صباحی تشریق؛ رضا صادقی شهپر؛ شهروز جمالی

6.

بررسی منظومة فلک نازنامة تسکین شیرازی براساس نظریّۀ سفر قهرمان جوزف کمبل

صفحه 101-120
محمد رنجبر کهخائی؛ فائزه عرب یوسف آبادی؛ محمد میر

7.

تحلیل داستان طوطی و بازرگان مثنوی براساس نظریّه روانکاوی ژاک لاکان

صفحه 121-144
زهرا باقری؛ لطیفه سلامت باویل؛ علیرضا صالحی

8.

گزیده‌ای از لطایف نیایش از نگاه صائن‌الدّین ابن‌ترکه و دیگر حکیمان الهی

صفحه 145-166
اکرم آکوچکیان؛ مهدی دهباشی؛ نادعلی عاشوری

9.

گفتمان تغزّلی در شعر نادر نادرپور

صفحه 167-186
فروغ جلیلی؛ عباس باقی نژاد

10.

معرّفی و بررسی تصحیح نسخة دیوان سایری

صفحه 187-212
ثریا اسلامی خو؛ محمد حکیم آذر؛ اصغر رضاپوریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب