1.

نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه

صفحه 9-29
زهرا باقری پشتگل؛ مریم سامری

2.

طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان

صفحه 31-46
آناهیتا بحرینی زاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری

3.

رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی

صفحه 47-73
جعفر ترک زاده؛ نیره حسینی؛ سودابه حسن زاده بارانی

4.

تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 75-91
رقیه سجادی؛ حمید شفیع زاده

5.

کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن

صفحه 93-124
رضا سورانی؛ محمد تق ایمانی؛ اصغر شریفی

6.

نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی

صفحه 125-140
سارا عابدی کوشکی؛ حسن رضا زین آبادی

7.

ساخت و تعیین ویژگی‌های روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی

صفحه 141-159
فرانک موسوی؛ امیر وشنی

8.

ارزیابی درونی کیفیت دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه‌ی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان

صفحه 161-179
سید احمد هاشمی؛ ابوالفضل عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب