1.

شناسایی و تدوین مولفه‌های موثر بر مدل شایستگی مدیران مدارس ابتدایی شهر تهران

صفحه 9-23
بیت‌اله ابراهیم‌زاده؛ فتاح ناظم

2.

شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌های اجتماعی مطلوب شناختی، عاطفی و عملکردی جهت برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران

صفحه 25-32
مهین انق؛ فائزه ناطقی؛ عباس قلتاش

3.

ارائه الگوی رفتار اثربخش مدیران دانشگاه فرهنگیان به منظور ارتقای مدیریت در این دانشگاه

صفحه 32-58
علی‌اکبر پیرزاد؛ رضا ساکی؛ فریبا کریمی

4.

رابطه اضطراب امتحان و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

صفحه 59-73
راضیه پیمانی فروشانی؛ پرویز عسکری

5.

ارائه مدلی برای توسعه مثبت‌گرایی در مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌های کشور

صفحه 75-87
فاطمه تقی‌زاده قصبه؛ محمدعلی حسینی؛ نادرقلی قورچیان

6.

شناسایی عوامل موثر بر نهادینه‌کردن آموزش و پرورش معنوی در مدارس ابتدایی

صفحه 89-106
مریم تمدنی جهرمی؛ رشید ذوالفقاری زعفرانی؛ مهدی کلانتری

7.

تدوین مدل مفهومی دانشگاه مستقل بر اساس مطالعه دانشگاه‌های کشورهای پیشرفته

صفحه 107-120
محسن خسروی؛ محبوبه‌السادات فدوی؛ فریبا کریمی

8.

نقش عوامل سازمانی در توسعه منابع انسانی در سازمان سما

صفحه 121-130
سهیلا خورشیدی؛ معصومه اولادیان؛ سیدرسول حسینی

9.

تاثیر سلامت سازمانی بر شایستگی اخلاقی کارکنان (مطالعه موردی)

صفحه 131-155
حسین دزفولی؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر

10.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه چابکی سازمانی در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی

صفحه 157-176
محمدولی رشیدی؛ احمد اکبری؛ مسلم چرابین؛ علی معقول

11.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره اموزش و پرورش شهرستان بجنورد)

صفحه 177-192
مریم قلی پور؛ محمود قربانی

12.

طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد شرکت های دانش بنیان

صفحه 193-214
معصومه محمدابادی؛ کیومرث نیاز آذری؛ نگین جباری

13.

مقایسه سازگاری تحصیلی و رشد اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم دارای مشکلات یادگیری و بدون مشکلات یادگیری شهرستان مهاباد

صفحه 215-230
لیلا محمدامین‌زاده؛ حسن محمدامین‌زاده

14.

ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر آموزش‌های دانشگاهی بر توان‌افزایی زنان جهت توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط اشتغال‌زا

صفحه 231-245
عاطفه مرادیان؛ فرشیده ضامنی

15.

رابطه رهبری اخلاقی با عملکرد مدیران مدارس شهر تهران

صفحه 247-261
سحر مهرپارسا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب