1.

پرسش‌های اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب

صفحه 1-17
سعید مذبوحی؛ محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ بدرالسادات دانشمند

2.

مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات

صفحه 18-38
فرهاد ابراهیم آبادی؛ محبوبه عارفی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ جعفر توفیقی

3.

مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم

صفحه 39-49
افسانه عزیزی علویجه؛ فروزان ضرابیان

4.

ارزیابی مؤلفه‌های کارآفرینی در برنامه درسی تجربه‌شده دانشجویان دانشگاه کابل

صفحه 50-61
مصطفی رضایی؛ رحمت اله مرزوقی

5.

طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی

صفحه 62-78
مرتضی شعبانی؛ حسن ملکی؛ عباس عباسپور؛ اسماعیل سعدی پور

6.

بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت‌معلم تهران

صفحه 79-94
محمد ظاهری؛ صابر عبدالملکی؛ لیلا فرجادمند

7.

تأثیر کلاس درس معکوس بر انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان در درس کامپیوتر

صفحه 95-107
فاطمه جوشقان نژاد؛ محسن باقری

8.

بررسی مبانی فلسفی معرفت‌شناختی ارزشیابی در دوره مدرن در تعلیم وتربیت

صفحه 108-122
قادر فراقی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ اکبر رهنما

9.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد زمینه محور

صفحه 123-135
مریم رضایی؛ پرستو بلمانه؛ غلامعلی احمدی

10.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی

صفحه 136-151
اکرم عینی؛ حمید یزدانی؛ علیرضا صادقی

11.

مدل‌سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی‌های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری

صفحه 152-164
ابراهیم مردانی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ علی محمد رضایی

12.

رابطة آینده‌نگری در برنامه درسی با خلاقیت دانشجویان

صفحه 165-178
مریم تقوایی یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب