1.

عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش

صفحه 1-14
حسن صائمی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محمد عطاران؛ احمد علی فروغی ابری

2.

«شما باید بدانید» چالش‌های تدریس در دانشگاه چیست؟!

صفحه 15-25
سمیه شاه طالبی؛ فروغ تصدیقی؛ احمدرضا نصر

3.

واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی

صفحه 26-40
اصغر ابراهیمی هرستانی؛ بهروز مهرام؛ محمدجواد لیاقتدار

4.

بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی

صفحه 41-49
زهره جعفری؛ پروین صمدی؛ یحیی قائدی

5.

بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی

صفحه 50-62
کیمیا ابراهیم کافوری؛ حسن ملکی؛ علی اکبر خسروی بابادی

6.

مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی

صفحه 63-75
الهام حاتم زاده عربی؛ صمد ایزدی؛ سهیلا هاشمی

7.

شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهت‌گیری‌های شش‌گانه برنامه درسی

صفحه 76-88
نصراله نوروزی؛ زهرا معرفت؛ حبیب اله نعمتی زیارتی؛ زهرا میرشکاری

8.

ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نی‌ریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391

صفحه 89-98
زینب میرشکاری؛ احمدرضا اوجی نژاد؛ عباس قلتاش

9.

تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم متوسطه

صفحه 99-109
سعید ویسی کهره؛ رسول کردنوقابی؛ مهران فرهادی

10.

ادراک معلمان از ویژگی‌های تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی

صفحه 110-122
یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ جواد عینی پور

11.

تحلیل محتوای کتاب آموزش مهارت‌هایی برای زندگی بر اساس اصول انتخاب محتوا و ارائه راهکارهای اصلاحی از منظر صاحب نظران برنامه ریزی درسی

صفحه 123-134
فرشته حاجی زاده ماهانی

12.

بررسی مؤلفه‌های ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

صفحه 135-145
افسانه کلباسی؛ احمدرضا نصر؛ پوران خروشی؛ زینب السادات اطهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب