1.

علل گرایش به آموزش در خانه از نظر والدین کودکان آموزش دیده در خانه: مطالعه کیفی تجربیات والدین

صفحه 1-14
کورش فتحی واجارگاه؛ اباصلت خراسانی؛ محمد تقی رودی

2.

تحلیل محتوای برنامه‌های فرهنگی دوره متوسطه بر اساس نمادهای ملی و مذهبی

صفحه 15-32
لیلا درویشی؛ پروین احمدی

3.

بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی

صفحه 33-47
مهدی سبحانی نژاد؛ نجیبه شاه حسینی

4.

شناخت و کاربرد الگوهای نوین تدریس در میان اساتید گروه علوم انسانی

صفحه 48-59
شهناز محققیان؛ غلامرضا احمدی؛ زهره سعادتمند

5.

بررسی نقش نظام آموزش از دور برتوسعه منابع انسانی در دانشگاه پیام نور (ایران)

صفحه 60-73
حسین نجفی؛ مهران فرج الهی؛ رضا نوروززاده؛ محمد رضا سرمدی

6.

تأثیر عوامل انگیزشی ـ اجتماعی خواندن در خانه و مدرسه برنگرش خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی

صفحه 74-85
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ حسن احدی

7.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی حل مسأله‌ دیویی

صفحه 86-95
یونس امیراحمدی؛ شهین ایروانی؛ محمدرضا شرفی

8.

رابطه شیوه‌های یادگیری کلب با صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 96-109
حسین اسکندری؛ مسعود اشرف ابادی؛ حمید رضا عرب بافرانی؛ محمد نقوی

9.

بررسی میزان آمادگی اساتید دانشگاه پیام نور به منظور استفاده از آموزش الکترونیکی

صفحه 110-116
مجتبی رضایی راد

10.

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی

صفحه 117-131
عباس قلتاش؛ مسلم صالحی؛ حسن میرزایی

11.

نیازسنجی برنامه درسی دوره پیش دبستانی تحت نظر آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و مربیان شهر اصفهان

صفحه 132-145
زهره سعادتمند؛ محمد جواد لیاقت دار؛ زهرا صادقیان

12.

بررسی صلاحیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز آموزشگران هنرستان‌های کشاورزی با بهره‌گیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه

صفحه 146-158
سمیه رجبی؛ عبدالحمید پاپ زن؛ امیر اعظمی؛ عادل سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب