1.

اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران

دوره 15، شماره 59، فروردین 1398، صفحه 287-308
امید شکری؛ حسین پورشهریار

2.

آزمون روان‌سنجی سیاهة شناختارهای کمال‌گرایی چندبعدی

دوره 10، شماره 38، دی 1392، صفحه 175-185
نگین معتمدیگانه؛ امید شکری

3.

آزمون هم‌ارزی جنسی ساختار عاملی نسخة کوتاه پرسشنامة نظم‌دهی شناختی هیجان

دوره 12، شماره 46، دی 1394، صفحه 211-199
منیره حسین آبادی؛ امید شکری

4.

تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها

دوره 15، شماره 57، مهر 1397، صفحه 83-99
سمیه محبی؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار

5.

تحلیل روان‌سنجی مقیاس ارزیابی‌های کودکان خردسال از تعارض بین ‌والدینی

دوره 11، شماره 44، تیر 1394، صفحه 389-379
سارا صلواتی؛ امید شکری

6.

تغییرناپذیری بین گروهیِ ساختار عاملی سیاهه سبک هویت در نوجوانان ایرانی

دوره 9، شماره 35، فروردین 1392، صفحه 237-248
مهناز علی اکبری دهکردی؛ علی خدایی؛ امید شکری؛ زهره دانشورپور

7.

تغییرناپذیری ساختار عاملی سیاهه تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی در دانش‌آموزان تیز هوش و غیرتیزهوش

دوره 8، شماره 31، فروردین 1391، صفحه 291-303
مونا ملکیان جبلی؛ امید شکری

8.

تفاوتهای سنی و جنسی در اضطراب اجتماعی دوره نوجوانی

دوره 7، شماره 26، دی 1389، صفحه 165-174
فریبرز گراوند؛ محمدحسن افضلی؛ امید شکری؛ ملیتا پاکلک؛ علی خدائی؛ سعید طولابی

9.

تنیدگی شغلی، راهبردهای مقابله‌ای و فشارها: الگوی تغییرناپذیری جنسی

دوره 10، شماره 40، تیر 1393، صفحه 393-408
اعظم صادقی‌وزین؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار؛ فاطمه باقریان

10.

حمایت اجتماعی ادراک شده و تنیدگی تحصیلی: نقش تفاوت‌های جنسی و فرهنگی

دوره 9، شماره 34، دی 1391، صفحه 143-156
امید شکری؛ محمدنقی فراهانی؛ رضا کرمی‌نوری؛ علیرضا مرادی

11.

خستگی شناختی و حل مسائل شناختی: آزمون الگوی اثر تعدیل‌کنندة خوش‌بینی گرایشی

دوره 11، شماره 42، دی 1393، صفحه 135-145
حسین زارع؛ علی خدایی؛ امید شکری

12.

دشواریهای بین فردی در نوجوانان:‌تفاوتهای جنسی و سنی

دوره 7، شماره 28، تیر 1390، صفحه 331-338
صادق تقی‌لو؛ امید شکری؛ سعید طولابی؛ علی تقوائی‌نیا

13.

رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت

دوره 14، شماره 55، فروردین 1397، صفحه 328-341
داود لکی؛ امید شکری؛ مژگان سپاه منصور؛ سارا ابراهیمی

14.

رابطه تعارض والدـ نوجوان و سازگاری تحصیلی در نوجوانان: نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض

دوره 16، شماره 64، تیر 1399، صفحه 387-400
سید محمد ساداتیان؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار

15.

ساختار عاملِی فهرست تنِیدگِی ناشِی از انتظارهاِی تحصِیلِی

دوره 4، شماره 16، تیر 1387، صفحه 387-398
امید شکری؛ احمد به پژوه؛ زهره دانشورپور؛ محمد مولایی؛ زهرا نقش؛ رضا علِی طرخان؛ فهیمه کهتری

16.

ساختار عاملی و ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دشواریهای بین فردی نوجوانان دریک نمونه ایرانی

دوره 6، شماره 24، تیر 1389، صفحه 307-315
امید شکری؛ معصومه عبدالخالقی؛ محمد حسن افضلی؛ فریبرز گراوند؛ مریم پاییزی؛ سعید طولابی

17.

طراحی و آزمون اثربخشی بسته آموزش شناخت اجتماعی مدرسه محور بر پرخاشگری کودکان

دوره 17، شماره 66، دی 1399، صفحه 167-180
امید شکری؛ جواد صالحی فدردی؛ جلیل فتح ‌آبادی؛ وحید نجانی؛ عباس ذبیح ‌زاده

18.

فرایندهای ارزیابی شناختی هیجان‌های پیشرفت و تعهد تحصیلی: تحلیل واسطه‌ای

دوره 13، شماره 50، دی 1395، صفحه 183-198
فرزانه داودوندی؛ امید شکری

19.

نقش رگه‌های شخصیت و سبکهای تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان : ارائه مدلهای علّی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1385، صفحه 219-235
امید شکری؛ پروین کدیور؛ ولی‌الله فرزاد؛ علی‌اکبر سنگری؛ زیبا غنایی

20.

نقش سبکهای مقابله در تنیدگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی

دوره 3، شماره 11، فروردین 1386، صفحه 249-257
امید شکری؛ پروین کدیور؛ زهره دانشورپور

21.

نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان شناختی در رابطۀ بین ارزیابی‌های شناختی و راهبردهای مقابلۀ شناختی با رفتارهای سلامت و بهزیستی هیجانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 دی 1402
امید شکری؛ فاطمه سبزی

22.

نقش واسطه ‎ای مشکلات درونی‎ سازی در رابطه ناگویی هیجانی و مشکلات برونی ‎سازی

دوره 12، شماره 48، تیر 1395، صفحه 425-413
هانیه لواف؛ سعید قنبری؛ امید شکری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب