1.

Enhancing EFL Learners’ Self Efficacy Beliefs through Raising Metacognitive Awareness

دوره 6، شماره 4، شهریور 2018، صفحه 144-163
Saeed Safdari؛ Shahryar Farzi

2.

Strategies of Successful Language Learners

دوره 1، شماره 3، خرداد 2010، صفحه 1-18
Carol Griffiths

3.

The Relationship of Intelligence Beliefs, Self-Regulation, and Metacognition with School Refusal Behavior in Secondary High School Girl Students

دوره 10، شماره 34، مهر 2019، صفحه 95-108
Ali Khaneh Keshi؛ Rajab Ali Mohammadzadeh

4.

اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی

دوره 15، شماره 59، آذر 1401، صفحه 37-62
زینب خانجانی؛ متینه نایبی؛ تورج هاشمی

5.

یادگیری خود تنظیمی در کلاس درس: پدیدارشناسی تجربیات دانش آموزان و معلمان

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 115-123
سعید صفدری

6.

بررسی اثربخشی آموزشهای فراشناخت و ذهن آگاهی بر رفتارشهروندی سازمانی معلمان شهرستان بجنورد

دوره 8، شماره 35، تیر 1392، صفحه 1-17
مجید صفاری نیا؛ احمد علیپور؛ علیرضا آقایوسفی؛ عبدالله مفاخری

7.

بررسی نقش فراشناخت و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی کیفیت‌زندگی مادران دارای کودک کم‌توان‌ذهنی

دوره 7، شماره 54، خرداد 1399، صفحه 51-62
محمد حیاتی؛ رحیم حمیدی پور؛ یاسر رضاپورمیرصالح

8.

تأثیر آموزش حافظۀ فعال و فراشناخت بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر ناتوان در یادگیری ریاضی

دوره 12، شماره 43، فروردین 1390، صفحه 45-53
نغمه خدامی؛ احمد عابدی؛ سید حمید آتش پور

9.

تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و درک مطلب دانش-آموزان دختر دبیرستانی

دوره 7، شماره 32، مهر 1391، صفحه 1-16
فاطمه بیدی؛ دکتر جواد صالحی فدردی؛ مهدی نامداری پژمان

10.

تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و فراشناخت بر اضطراب امتحان و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان پسر سال سوم دبیرستان

دوره 16، شماره 3، آبان 1394، صفحه 42-48
شریف ممبینی؛ غلامحسین مکتبی؛ ناصر بهروزی

11.

رابطه بین فراشناخت و فراهیجان با تحمل پریشانی: نقش واسطه ای انعطاف پذیری روان‌شناختی

دوره 16، شماره 63، فروردین 1399، صفحه 333-341
مجید پورفرج؛ طاهره محمودیان

12.

شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا

دوره 13، شماره 2، مهر 1402، صفحه 75-92
علی یگانه پیش کناری؛ علیرضا عصاره؛ مریم صفرنواده؛ محمد آرمند

13.

مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی روانشناسی مثبت‌گرا و آموزش گروهی فراشناخت بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر قرنطینه شده با خانواده

دوره 16، شماره 60، شهریور 1402، صفحه 165-181
فریبا نریمانی؛ معصومه آزموده؛ شعله لیوارجانی؛ جواد مصرآبادی

14.

مقایسه مؤلفه‌های خود‌تنظیمی تکلیف (ارزش تکلیف، فراشناخت، تلاش و پایداری) در دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 49-62
سیروس عالی‌پوربیرگانی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ لیلا فریدونی؛ فاطمه نادی نجف ابادی

15.

نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 53، خرداد 1400، صفحه 93-108
مهسا اعلم‌الهدی؛ علی زینالی

16.

نقش هوش فرهنگی بر بهبود کیفیت زندگی کاری (مطالعه موردی: کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان قم)

دوره 17، شماره 53، اسفند 1401، صفحه 137-155
محمدرضا فاضلی

17.

نقش واسطه‌ای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 53، خرداد 1400، صفحه 133-157
باقر سرداری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب