1.

Relationship Between Vocabulary Learning Strategy Use and Learning Styles Using Structural Equation Modelling Across Age and Gender

دوره 12، شماره 47، دی 2023، صفحه 139-154
Behzad Hayatbakhsh Abbasi؛ Mehry Haddad Narafshan؛ Peyman Seifaddiny

2.

بررسی رابطه سبک‌های یادگیری با تسلط ربع‌های مغزی دانش‌آموزان دختر و پسر

دوره 14، شماره 53، شهریور 1396، صفحه 137-145
محمدرضا ناظمی؛ حسن توزنده جانی

3.

بررسی رابطه سبک های تفکر و سبک های یادگیری با جهت گیری هدف دانش آموزان دختر دوره دوم دبیرستان های تبریز

دوره 10، شماره 38، دی 1397، صفحه 99-117
ریحانه رشیدی؛ غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی

4.

تاثیر آموزش مبتنی بر شیوه متمایز سازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم

دوره 9، شماره 3، مهر 1394، صفحه 9-22
ژیلا امیری؛ علی عبدی؛ محسن امیری

5.

تدوین مدل علی اضطراب امتحان بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و کمال گرایی والدین بامیانجی گری سبک های یادگیری بر اضطراب

دوره 14، شماره 52، شهریور 1401، صفحه 85-106
محمدرضا سروهویدا؛ مختار عارفی؛ محمود گودرزی؛ امید مرادی

6.

رابطه بین سبک های یادگیری با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی، روان شناسی و علوم اجتماعی واحد رودهن

دوره 7، شماره 2، مهر 1396، صفحه 1-38
ذوالفقار رشیدی؛ معصومه مقدمی

7.

رابطه تفکر انتقادی و فراشناخت با سبک های یادگیری و موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

دوره 13، شماره 51، اسفند 1395، صفحه 59-66
سحر صفرزاده

8.

رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان

دوره 4، شماره 13، فروردین 1391، صفحه 101-116
پروین کدیور؛ محترم نعمت طاووسی؛ فرح علیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب