1.

اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 45-60
سیده زینب مویدی؛ احمدرضا اوجی نژاد؛ فرشته دهقانیان

2.

اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز

دوره 13، شماره 50، اسفند 1399، صفحه 99-114
علیرضا رزمی؛ معصومه آزموده؛ اکبر رضایی؛ تورج هاشمی

3.

اثربخشی آموزش مهارت های پیش از ازدواج بر روی بهبود مهارت های اجتماعی و خود کارآمدی دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کرج

دوره 9، شماره 33، آذر 1395، صفحه 141-162
فاطمه فاتحی؛ پرویز کریمی ثانی

4.

اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن در مهارت ها ی اجتماعی دانش آموزان دارای ناتوانی های هوشی تحولی آموزش پذیر

دوره 14، شماره 53، آذر 1401، صفحه 22-41
شادی حاتم پور؛ پریسا تجلی

5.

اثربخشی تدریس به روش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان

دوره 8، شماره 30، اسفند 1395، صفحه 71-86
سیده اعظم حسینی؛ جعفر پویا منش؛ علیرضا جعفری

6.

اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک

دوره 11، شماره 42، آذر 1399، صفحه 57-69
نسرین محدث؛ زینب خانجانی؛ علی نقی اقدسی

7.

بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران

دوره 13، شماره 55، شهریور 1397، صفحه 132-148
سید احمد هاشمی؛ سیده بتول حسینی

8.

بررسی تاثیر آموزش های پیش دبستانی بر رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی

دوره 12، شماره 3، آذر 1397، صفحه 181-208
خلیل غفاری؛ مریم سرلک؛ حسین داوودی

9.

بررسی رابطه ی بین کیفیت دلبستگی کودک- مادر

دوره 3، شماره 12، دی 1390، صفحه 1-11
پروین کدیور؛ محمد جعفر جوادی؛ محبوبه قدمی

10.

بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و سبک تصمیم گیری آنان در مدارس مقطع متوسطه شهر بجنـورد

دوره 6، شماره 23، مرداد 1389، صفحه 1-18
بتول قدوسیان؛ براتعلی منفردی راز؛ هاشم عسگرزاده

11.

تأثیر میزان بازی در آموزش بر مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی کودکان پیش دبستانی منطقه چهار شهر تهران

دوره 11، شماره 44، اسفند 1401، صفحه 66-75
فاطمه نعیمی؛ فریبا حنیفی

12.

رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت زمان در مدیران شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

دوره 6، شماره 24، دی 1388، صفحه 85-102
مژگان عارفی؛ فریبا کریمی؛ حمیده گوهران

13.

رابطه جو عاطفی خانواده با رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 14، شماره 51، خرداد 1401، صفحه 23-36
اشرف السادات حسینی میرصفی

14.

رابطه مهارت های اجتماعی و اعتقادات مذهبی با طلاق عاطفی در مراجعین زن به مراکز روان شناختی شهر اهواز

دوره 8، شماره 27، فروردین 1395، صفحه 23-36
عادل فوجی؛ فرح نادری

15.

مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس سن ورود به مدرسه با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان

دوره 9، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 59-80
پریا جنگی؛ غلامعلی افروز؛ علیرضا سنگانی؛ حسن اسدزاده

16.

مقایسه اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی و مهارت های اجتماعی بر اضطراب اجتماعی، سازگاری اجتماعی و صمیمیت اجتماعی پسر نوجوان

دوره 7، شماره 53، بهمن 1398، صفحه 37-46
ساسان باوی

17.

مقایسه بلوغ عاطفی و مهارت های اجتماعی و اعتماد بین فردی در فرزندان با و بدون تجربه طلاق والدین

دوره 14، شماره 53، شهریور 1402، صفحه 32-46
مهشید دانشور؛ مجتبی صداقتی فرد

18.

مقایسه نمرات دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیت‌های فوق برنامه و فاقد فعالیت‌های فوق برنامه در آزمون رشد مهارت‌های اجتماعی ماتسون

دوره 13، شماره 48، اردیبهشت 1395، صفحه 145-155
رضا نوروزی مصیر؛ جهانبخش رحمانی

19.

نقش شیوه‌های فرزندپروری مادران ، سرمایه فرهنگی خانواده و مهارت های اجتماعی در تربیت دختران

دوره 15، شماره 56، تیر 1402، صفحه 105-116
آتنا دوامی

20.

نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی، هوش معنوی و خلاقیت در رابطه بین سن ورود به مدرسه با پیشرفت تحصیلی

دوره 6، شماره 49، بهمن 1397، صفحه 23-34
پریا جنگی؛ افروز غلامعلی؛ حسن اسدزاده؛ علی دلاور

21.

هوش هیجانی، مهار تهای اجتماعی، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان تیز هوش و عادی

دوره 3، شماره 10، اسفند 1390، صفحه 41-56
دکتر مسعود حجازی؛ دکتر افسانه صبحی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب