1.

ارائه الگوی فرایندی خلق ارزش خدماتی کتابخانه‌های دانشگاهی از طریق رفتار تسهیم دانش

دوره 13، شماره 49، مرداد 1399
زهرا فرجی؛ عاطفه زارعی؛ فریبرز درودی

2.

ارزیابی کیفیت عملکرد مدیریت کتابخانه‌های دانشگاهی با استفاده از معیارهای نه‌گانه مدل EFQM (مطالعه موردی: منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی)

دوره 11، شماره 36، خرداد 1396، صفحه 69-92

3.

ارزیابی میزان رضایت کاربران از کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی تهران)

دوره 12، شماره 47، دی 1398، صفحه 25-36
فاطمه زندیان؛ فاطمه ناصری؛ عاطفه شریف؛ حمیدرضا محمودی

4.

بررسی تطبیقی مدیریت دانش در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع در مراکز استانهای کشور

دوره 2، شماره 5، شهریور 1388، صفحه 19-32
فهیمه باب الحوائجی؛ لیدا مهدیزاده قلعه جوق

5.

بررسی دیدگاه مدیران و کتابداران در بهره‌برداری از مدل ارزش‌گذاری فناوری اطلاعات سبز در کتابخانه‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران

دوره 9، 2 (پیاپی 34)، بهمن 1397، صفحه 115-135
کبری گوران؛ صفیه طهماسبی لیمونی؛ سالومه طهماسبی

6.

بررسی رفتار مسیریابی مراجعین کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از سیستم‌ اطلاعات مکانی

دوره 7، شماره 27، بهمن 1393، صفحه 1-16
فهیمه باب الحوائجی؛ رویا پورنقی

7.

بررسی صلاحیت‌های کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

دوره 13، شماره 48، اردیبهشت 1399، صفحه 100-111
فاطمه زندیان؛ فاطمه ناصری؛ عاطفه شریف؛ حمیدرضا محمودی

8.

بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان

دوره 6، شماره 20، خرداد 1392، صفحه 9-24
فاطمه اناری؛ عاصفه عاصمی؛ نصرت ریاحی نیا

9.

بررسی میزان آشنایی و بهره گیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از کتابخانه های آن واحد

دوره 2، شماره 5، شهریور 1388، صفحه 33-44
شکوه تفرشی؛ سولماز دروگر کلخوران

10.

بررسی میزان بکارگیری فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر گرگان و موانع بهره‌گیری از آن در این کتابخانه‌ها

دوره 5، شماره 16، خرداد 1391، صفحه 97-110
زهره میرحسینی؛ بهرنگ صفری

11.

بررسی مهارتهای اطلاع یابی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در سال تحصیلی 89ـ90

دوره 4، شماره 15، اسفند 1390، صفحه 67-75
هانیه قوام

12.

تحلیل شکاف کیفیت خدمات در کتابخانه‌های دانشگاه رازی

دوره 8، شماره 30، آذر 1394، صفحه 73-86
افروز عظیمی وزیری؛ علی اکبر فامیل روحانی؛ محمود مرادی

13.

رابطه میزان صلاحیت‌های کتابداران با رضایت کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

دوره 13، شماره 51، بهمن 1399، صفحه 60-75
فاطمه زندیان؛ عاطفه شریف؛ حمیدرضا محمودی؛ نازیلا محرابی؛ فاطمه ناصری

14.

سنجش درجه هوش هیجانی کتابداران زن شاغل در کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 و رتبه ‏بندی مؤلفه های آن

دوره 4، شماره 14، دی 1390، صفحه 13-26
زهرا اباذری؛ مهری انوشه

15.

سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال

دوره 6، شماره 20، خرداد 1392، صفحه 97-108
حمید مقدسی؛ سعیده ولی زاده

16.

شناسایی ویژگی های روان شناختی کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران

دوره 14، شماره 54، آذر 1400، صفحه 18-32
زهرا جمالی؛ فاطمه جمالی

17.

مطالعه وضعیت چابکی سازمانی از نگاه کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه

دوره 10، شماره 39، دی 1396، صفحه 69-83
میترا قیاسی؛ سهیلا جباری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب