1.

ارائه الگوی فرایندی خلق ارزش خدماتی کتابخانه‌های دانشگاهی از طریق رفتار تسهیم دانش

دوره 13، شماره 49، تابستان 1399
زهرا فرجی؛ عاطفه زارعی؛ فریبرز درودی

2.

ارزیابی کیفیت عملکرد مدیریت کتابخانه‌های دانشگاهی با استفاده از معیارهای نه‌گانه مدل EFQM (مطالعه موردی: منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی)

دوره 11، شماره 36، بهار 1396، صفحه 69-92

3.

ارزیابی میزان رضایت کاربران از کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی تهران)

دوره 12، شماره 47، زمستان 1398، صفحه 25-36
فاطمه زندیان؛ فاطمه ناصری؛ عاطفه شریف؛ حمیدرضا محمودی

4.

بررسی تطبیقی مدیریت دانش در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع در مراکز استانهای کشور

دوره 2، شماره 5، تابستان 1388، صفحه 19-32
فهیمه باب الحوائجی؛ لیدا مهدیزاده قلعه جوق

5.

بررسی دیدگاه مدیران و کتابداران در بهره‌برداری از مدل ارزش‌گذاری فناوری اطلاعات سبز در کتابخانه‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران

دوره 9، 2 (پیاپی 34)، زمستان 1397، صفحه 115-135
کبری گوران؛ صفیه طهماسبی لیمونی؛ سالومه طهماسبی

6.

بررسی رفتار مسیریابی مراجعین کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از سیستم‌ اطلاعات مکانی

دوره 7، شماره 27، زمستان 1393، صفحه 1-16
فهیمه باب الحوائجی؛ رویا پورنقی

7.

بررسی صلاحیت‌های کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

دوره 13، شماره 48، بهار 1399، صفحه 100-111
فاطمه زندیان؛ فاطمه ناصری؛ عاطفه شریف؛ حمیدرضا محمودی

8.

بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی در به اشتراک‌گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان

دوره 6، شماره 20، بهار 1392، صفحه 9-24
فاطمه اناری؛ عاصفه عاصمی؛ نصرت ریاحی نیا

9.

بررسی میزان آشنایی و بهره گیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از کتابخانه های آن واحد

دوره 2، شماره 5، تابستان 1388، صفحه 33-44
شکوه تفرشی؛ سولماز دروگر کلخوران

10.

بررسی میزان بکارگیری فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر گرگان و موانع بهره‌گیری از آن در این کتابخانه‌ها

دوره 5، شماره 16، بهار 1391، صفحه 97-110
زهره میرحسینی؛ بهرنگ صفری

11.

بررسی مهارتهای اطلاع یابی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در سال تحصیلی 89ـ90

دوره 4، شماره 15، زمستان 1390، صفحه 67-75
هانیه قوام

12.

تحلیل شکاف کیفیت خدمات در کتابخانه‌های دانشگاه رازی

دوره 8، شماره 30، پاییز 1394، صفحه 73-86
افروز عظیمی وزیری؛ علی اکبر فامیل روحانی؛ محمود مرادی

13.

سنجش درجه هوش هیجانی کتابداران زن شاغل در کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 و رتبه ‏بندی مؤلفه های آن

دوره 4، شماره 14، زمستان 1390، صفحه 13-26
زهرا اباذری؛ مهری انوشه

14.

سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال

دوره 6، شماره 20، بهار 1392، صفحه 97-108
حمید مقدسی؛ سعیده ولی زاده

15.

مطالعه وضعیت چابکی سازمانی از نگاه کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه

دوره 10، شماره 39، زمستان 1396، صفحه 69-83
میترا قیاسی؛ سهیلا جباری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.