1.

بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل)

دوره 13، شماره 43، خرداد 1397، صفحه 83-94
زهرا بهرامی شاه بکندی؛ طاهر کلانتری؛ نیلوفر ایمان خان

2.

"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"

دوره 13، شماره 52، دی 1400، صفحه 288-309
امیرشایان غضنفری؛ عباس سقایی؛ کامبیز حیدرزاده

3.

بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)

دوره 11، شماره 43، مهر 1398، صفحه 36-48
سمانه نژاد یوسفی؛ حسن اسماعیل پور

4.

تحلیل نقش قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی با نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

دوره 12، شماره 10، تیر 1402، صفحه 29-38
شکوفه درسازان ملایری؛ بهرام یوسفی؛ شهاب بهرامی

5.

گروه بندی شاخص‌های ارزش برند در صنعت خودرو ایران

دوره 2، شماره 5، خرداد 1401، صفحه 25-48
مهسا کربلایی حسن؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم; حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب