1.

A Creative Cycle of Promotion: From Architectural Creativity to the Sense of Place and its Resulting Creativeness

دوره 9، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 15-27
Hossein Rezaei

2.

Assessment of Social Interaction in Sense of Place: Rethinking the Design of Neighborhood Center in Urban space, Case study: Boshrooyeh City

دوره 3، شماره 1، تابستان 2020، صفحه 110-121
hero farkisch

3.

تبیین جایگاه مولفه های خوانایی بر ارتقا حس تعلق به مکان در محیط های شهری (نمونه موردی بلوار کوهسار)

دوره 13، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 295-316
سارا زهری؛ مرجان بهاری نژاد؛ المیرا میرزایی؛ صدیقه نوری بیتا

4.

مرور نظام‌مند پژوهش‌های صورت گرفته در مورد مکان‌های شهری

دوره 15، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 1-16
بهناز بابائی مراد؛ حسین ذبیحی؛ حمید ماجدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.