1.

تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه

صفحه 1-15
وحیده علی پور؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری؛ علی شریعتمداری

2.

ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند

صفحه 16-26
محمد حسین یارمحمدیان؛ فرهاد شفیع پور مطلق

3.

امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد

صفحه 27-37
حسنعلی بختیار نصر آبادی؛ جلال جبل عاملی؛ کمال نصرتی هشی؛ سمیرا مرادزاده؛ آمنه بختیار نصرآبادی

4.

استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامه‌های کارشناسی ارشد

صفحه 38-50
حمیده بزرگ؛ عظیمه سادات خاکباز

5.

جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

صفحه 51-62
طاهره بیات؛ پروین احمدی؛ عبدالله پارسا

6.

مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارت‌های حل مسأله اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

صفحه 63-78
اسد ادیب نیا؛ یحیی مهاجر؛ سکینه شیخ پور

7.

مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان

صفحه 79-86
کریم جوزایی؛ اسماعیل سعدی پور

8.

بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی

صفحه 87-98
فاطمه احمدپور مبارکه؛ محمدرضا فدایی؛ ابوالفضل رفیع پور

9.

رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 99-112
خیرالنسا شیردل؛ بهرام میرزائیان؛ رمضان حسن زاده

10.

بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 113-125
شهرام رنجدوست؛ پروانه عیوضی

11.

شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن

صفحه 126-136
فائزه حیدری؛ غلامعلی احمدی

12.

بررسی شیوه‌های بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس

صفحه 137-146
مریم افضل خانی؛ مژگان عبدی پاکروان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب