1.

اثر آموزش مهارت حل مسأله ابداعی بر تفکرخلاق، تفکرانتقادی، تفکرعلمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت

صفحه 7-22
رعنا ساکن آذری؛ کیانوش هاشمیان؛ حسن‌پاشا شریفی

2.

بررسی اثر بخشی تکنیک‌های خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی در دانش‌آموزان دختر سال اول متوسطه ناحیه دو تبریز

صفحه 23-37
سیدداود حسینی‌نسب؛ مهری لطف‌الهی

3.

مقایسه تحول همدلی در کودکان دارای اختلالات درونی‌سازی 5 تا 11 سال

صفحه 39-54
زینب خانجانی؛ مریم شریعتی؛ یادگار امین

4.

بررسی ارتباط بین سبک‌های یادگیری و جهت‌گیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان بستان‌آباد در سال تحصیلی 92-91

صفحه 55-66
علی‌اصغر کوشافر؛ نادره حسنی زنگبار؛ یوسف ستاری

5.

بررسی تأثیر آموزش به روش بدیعه‌پردازی بر تفکرخلاق دانش‌آموزان چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی شهرستان سلماس

صفحه 71-85
اسداله خدیوی؛ ویدا بنائی‌کهنه‌شهری

6.

رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 87-102
محمد عظیمی؛ موسی پیری؛ تقی زوار

7.

ارزیابی سطح صلاحیت‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی و رابطه آن با تعهد و دلبستگی شغلی معلمان

صفحه 103-116
فاطمه اسلامیه؛ امیرحسین محمّدداودی

8.

بررسی رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی با سبک‌های رهبری تحول‌آفرین، تبادلی و عدم مداخله

صفحه 117-135
نقی رعدی‌افسوران؛ عبدالله پارسا؛ محبوبه محمّدشفیع؛ مریم دهدشتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب