| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,563,387 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,269,534 |
| 1. | شگردها و علل و انگیزههای کاربرد مضامین تعلیمی در منظومه های غنایی با تکیه بر منظومۀ نویافتۀ «ناز و نیاز» | |
| صفحه 1-28 | ||
| احمدرضا یلمه ها | ||
| 2. | روایت، ابزار تعلیم در گلستان (رویکردی روایتشناختی به باب نخست گلستان) | |
| صفحه 29-56 | ||
| محمد حکیم آذر؛ فخرالدین سعیدی؛ مظاهر نیکخواه | ||
| 3. | بررسی دگرگونی ادب تعلیمی در جریانهای شعر معاصر در ارتباط با تحولات اجتماعی | |
| صفحه 57-78 | ||
| رحیم کوشش؛ فاطمه مدرسی؛ زهرا نوری | ||
| 4. | مقایسۀ مضامین اندرزی مینوی خرد و آفریننامۀ ابوشکور بلخی | |
| صفحه 79-106 | ||
| قربانعلی ابراهیمی | ||
| 5. | آموزههای تعلیمی در قطعات ابنایمین | |
| صفحه 107-128 | ||
| شهریار حسن زاده | ||
| 6. | مضامین اخلاقی و تعلیمی مشترک در شعر زهیر و سعدی | |
| صفحه 129-168 | ||
| محبوبه مسلمی زاده؛ مهدی ممتحن | ||
| 7. | کارکردهای تعلیمی و اخلاقی عناصر چندمعنایی در شعر اخوان با تکیه بر عنصر نماد | |
| صفحه 169-198 | ||
| سیده زهرا موسوی؛ زهرا بشیری | ||