تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,625 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,461,398 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,474,329 |
1. | بازتاب ادب تعلیمی در اساطیر کهن با نظر به داستان زال و سیمرغ و ماجراهای تِلِماک | |
صفحه 1-22 | ||
احمد رنجبر؛ بهناز شکوری | ||
2. | تحلیل فرونسیستی از «فقر و غنا» در نظام اخلاق صوفیانه و رسالۀ اخلاقی گلستان | |
صفحه 23-46 | ||
فرزاد بالو؛ مصطفی میردار رضایی | ||
3. | مقایسۀ سیاوش، انسان آرمانی شاهنامه با نوح، انسان کامل تورات | |
صفحه 47-66 | ||
مهدی رضازاده قزاآن؛ سیروس شمیسا؛ عبدالرضا مدرس زاده؛ یونس حمامی لاله زار | ||
4. | بررسی هستیشناسی متون پهلوی و استنتاج آموزههای تربیتی آن | |
صفحه 67-92 | ||
شیدا ریاضی هروی؛ مسعود صفایی مقدم؛ محمد جعفر پاک سرشت؛ شهرام جلیلیان | ||
5. | علل و انگیزههای کاربرد مضامین تعلیمی در منظومۀ غنایی ازهر و مزهر نزاری قهستانی | |
صفحه 93-122 | ||
یوسف صفیان بلداجی؛ احمدرضا یلمه ها؛ عطامحمد رادمنش | ||
6. | بررسی و تحلیل آموزههای تعلیمی در آثار برجستۀ عرفانی و صوفیانۀ حکیم ملاعباسعلی کیوان قزوینی | |
صفحه 123-156 | ||
ناصر محسنی نیا؛ محسن ابوالقاسمی؛ رقیه صدرایی | ||
7. | راهکارهای مولانا برای مقابله با ترسهای مذموم در مثنوی با نگاهی به دیدگاه روانشناسان | |
صفحه 157-186 | ||
پرستو یمینی؛ کامل احمدنژاد؛ فریده محسنی هنجنی؛ افسانه لطفی عظیمی | ||