1.

بازتاب ادب تعلیمی در اساطیر کهن با نظر به داستان زال و سیمرغ و ماجراهای تِلِماک

صفحه 1-22
احمد رنجبر؛ بهناز شکوری

2.

تحلیل فرونسیستی از «فقر و غنا» در نظام اخلاق صوفیانه و رسالۀ اخلاقی گلستان

صفحه 23-46
فرزاد بالو؛ مصطفی میردار رضایی

3.

مقایسۀ سیاوش، انسان آرمانی شاهنامه با نوح، انسان کامل تورات

صفحه 47-66
مهدی رضازاده قزاآن؛ سیروس شمیسا؛ عبدالرضا مدرس زاده؛ یونس حمامی لاله زار

4.

بررسی هستی‌شناسی متون پهلوی و استنتاج آموزه‌های تربیتی آن

صفحه 67-92
شیدا ریاضی هروی؛ مسعود صفایی مقدم؛ محمد جعفر پاک سرشت؛ شهرام جلیلیان

5.

علل و انگیزه‌های کاربرد مضامین تعلیمی در منظومۀ غنایی ازهر و مزهر نزاری قهستانی

صفحه 93-122
یوسف صفیان بلداجی؛ احمدرضا یلمه ها؛ عطامحمد رادمنش

6.

بررسی و تحلیل آموزه‌های تعلیمی در آثار برجستۀ عرفانی و صوفیانۀ حکیم ملاعباسعلی کیوان قزوینی

صفحه 123-156
ناصر محسنی نیا؛ محسن ابوالقاسمی؛ رقیه صدرایی

7.

راهکارهای مولانا برای مقابله با ترس‌های مذموم در مثنوی با نگاهی به دیدگاه روان‌شناسان

صفحه 157-186
پرستو یمینی؛ کامل احمدنژاد؛ فریده محسنی هنجنی؛ افسانه لطفی عظیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب