| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,608,493 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,289,765 |
| 1. | بررسی مقایسه ای آموزه های تعلیمی، اخلاق فردی و آیین کشورداری در قابوسنامه و سیاستنامه | |
| صفحه 1-22 | ||
| حسین آریان | ||
| 2. | تبیین جایگاه قابوسنامه در تاریخ اندرزنامهنویسی | |
| صفحه 23-50 | ||
| سید جلال موسوی | ||
| 3. | نگاهی به کارکرد اخلاقیـ تعلیمیِ عقل در حدیقة الحقیقه و مثنوی معنوی | |
| صفحه 51-90 | ||
| علی سینا رخشنده مند؛ زهرا حسینی | ||
| 4. | شیوههای تبلیغی در اسرار التوحید | |
| صفحه 91-112 | ||
| مریم جعفرزاده؛ رضا روحانی | ||
| 5. | تحلیل شاخصههای هوش معنوی در مثنوی مولوی با تأکید بر نظریۀ رابرت ایمونز | |
| صفحه 113-128 | ||
| تهمینه مستعلی زاد؛ فاطمه شیخلووند؛ محمد فرهمند؛ عذرا غفاری | ||
| 6. | جایگاه صور خیال در آموزههای اخلاقیِ معارف بهاء ولد | |
| صفحه 129-156 | ||
| فریبا شریفی مال امیری؛ مریم بلوری؛ شهرزاد نیازی | ||
| 7. | خردورزیهای مسعود غزنوی در تاریخ بیهقی در آیینۀ نظریۀ سهبعدی خرد آردلت (3D-WS) | |
| صفحه 157-184 | ||
| مرضیه مشعلیان؛ لیلا هاشمیان | ||